Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nejlepší klip k fotbalovému Euru natočilo Hyundai

Redakce MAM11. 7. 20169. 7. 2019

Právě skončený fotbalový šampionát využila v marketingu řada firem. Stranou nezůstala ani automobilka Hyundai, jejíž reklama vznikla už v dubnu, ale největší sledovanost nabrala až v průběhu Eura 2016. Skoro tříminutový film vypráví příběh malého chlapce, který si šetří peníze vydělané na drobných odměnách za domácí práce, aby si mohl koupit vytoužené vstupenky na fotbal. Když si ale konečně našetří dost a běží si pro ně se sklenicí plnou mincí do pokladny, dozví se, že jsou všechny vyprodané a žádné pro něj nezbyly. Ale protože Hyundai zřídilo velkou fanouškovskou zónu, uvidí všechny zápasy aspoň na velkoplošné projekci ve svém městě. Úspěšné video, které nasbíralo přes 35 milionů zhlédnutí, bylo provázané se speciálním mikrowebem lokalizovaným do sedmnácti jazyků včetně češtiny.

Fotbalovou atmosféru dodala videu řada filmových triků, které zařídilo korejské studio Solid VFX Lab. Natáčelo se před prázdnými tribunami, fanoušci do nich přibyli až díky digitální postprodukci.

×

1. Cannes: Sedm cen pro Y&R, zlato pro McCann

Starší článek

Cannes Predictions: Cena pro nejlépe tipujícího zůstává na domácí půdě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více