Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Cannes Predictions: Cena pro nejlépe tipujícího zůstává na domácí půdě

Redakce MAM25. 7. 20169. 7. 2019

Celkem 860 lidí se zúčastnilo dalšího ročníku tipovací soutěže Cannes Predictions, kterou za mediální podpory týdeníku MAM každoročně pořádá česká pobočka agenturní sítě Leo Burnett. Cannes Predictions je tipovací soutěž na vítěze reklamního festivalu Cannes Lions. Už řadu let ji agenturní síť Leo Burnett – která v 85 pobočkách zaměstnává na devět tisíc lidí – pořádá ve všech zemích, kde je činná.

Účastníci soutěže tipují, které reklamy získají v Cannes nejvíc ocenění. Vybírají přitom z 25 prací, které do soutěže nominovali kreativní šéfové Leo Burnett na základně shortlistů festivalu Cannes Lions. Hlavní cena českých Cannes Predictions letos zůstává na domácí půdě. V tipovací soutěži s 5565 body zvítězil a první cenu – Fatboy Lamzac – získal senior art director pražské Leo Burnett David Broder.

Druhé místo – a roční předplatné týdeníku MAM – získala s 5440 body bývalá projektová manažerka agentury Profit Boosters Nikoleta Luhová, zatímco na místě třetím se s 5310 body umístil – a merchandising se značkou Leo Burnett získal – David Kroupa.

Z dvaceti pěti vybraných kampaní nakonec nejvíc ocenění získala kampaň McWhopper značky Burger King.
V rámci tohoto projektu, který pro značku připravila novozélandská pobočka agentury Young & Rubicam, vyzval Burger King svého letitého rivala McDonald’s otevřeným dopisem k zakopání válečné sekery a – alespoň jednou v roce – k přípravě společného burgeru.

Každá pobočka sítě Leo Burnett Worldwide – jejíž první agentura byla založena v Chicagu už v roce 1935 – připravuje pro Cannes Predictions už tradičně vlastní promo a způsob hlasování. Pražská Leo Burnett přichystala letos on-line aplikaci pro hlasování a kampaň v odborném tisku a na sociálních sítích.

Pražská pobočka sítě Leo Burnett připravuje své Cannes Predictions tradičně za mediální podpory týdeníku MAM.
Foto: Leo Burnett, Cannes Lions

Letos z výběru LB v Cannes nejvíc bodovala kampaň značky Burger King.
Foto: Leo Burnett, Cannes Lions

×

Léto 2016: Od brexitu k Varimportu

Starší článek

Výsledky soutěže Nejlepší herec v reklamě za červen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více