Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

9. Volební kampaně už “jen” do 90 milionů korun

Redakce MAM11. 7. 20169. 7. 2019

Maximálně 90 milionů korun na kampaň do Poslanecké sněmovny, sedm milionů na kraj pro krajské volby a úřad, který to všechno pohlídá. Tak vypadá návrh určující limity pro volební kampaně, který schválila na konci června Poslanecká sněmovna. Návrh musí ještě podepsat senátoři a prezident. Pokud projde, dotkne se i jejich nástupců. Kromě limitů pro strany totiž návrh stanovuje i limity pro individuální kandidáty. Kampaň na post senátora se bude muset vejít do 2,5 milionu, kandidát na prezidenta si bude muset vystačit s 50 miliony korun. Dodržováním stanovených limitů se bude zabývat nový Úřad pro kontrolu hospodaření politických stran, který by měl sídlit v Brně. Nadcházejících krajských voleb se limity kampaní ještě nedotknou, očekává se ale, že v budoucnu dopadnou na strany s největšími rozpočty. Drtivá většina politických uskupení v posledních sněmovních volbách v roce 2013 totiž částku 90 milionů nepřekročila. Dvě vítězné partaje, ČSSD a ANO, do voleb investovaly 87 a 111 milionů korun.

×

1. Cannes: Sedm cen pro Y&R, zlato pro McCann

Starší článek

Cannes Predictions: Cena pro nejlépe tipujícího zůstává na domácí půdě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více