7. Mediální dům Economia vylepšil hospodaření

11. 7. 2016 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální dům Economia, mimo jiné vydavatel MAM, zveřejnil výroční zprávu za loňský rok. Vydavatelství snížilo ztrátu o 112 milionů korun na 40,5 milionu Kč. „V uplynulém roce společnost pokračovala v diverzifikaci výnosů směrem k posílení růstových digitálních médií a nemediálních služeb. Celkově však v souladu s trendy na trhu tržby meziročně poklesly,“ konstatuje zpráva. „Výsledky potvrzují stabilizaci společnosti a dobrý start pro splnění střednědobých ambicí. Podíl tržeb z digitálních produktů přesáhl již 50 procent z celkového obratu.“ Za prvních pět měsíců letošního roku se obrat meziročně zvýšil o 1,9 procenta a provozní zisk EBITDA stoupl o 4,6 milionu korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.