4. Makro dá miliony na Den soukromého podnikání

11. 7. 2016 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Velkoobchod Makro spustil kampaň v hodnotě více než 20 milionů korun, jejímž prostřednictvím chce zavést tradici Dne soukromého podnikání. Má se jednat o jednu z největších komunikačních kampaní v historii společnosti, která bude zahrnovat tisk, rádio, internet i vlastní komunikační kanály a poprvé na českém trhu také TV spot. Kreativu a koncept kampaně připravila globálně agentura Serviceplan společně s interním týmem skupiny Metro Group. O lokální adaptaci se stará Kaspen/Jung von Matt. Komunikaci na sítích a PR zajišťuje Inspiro Solutions, média plánuje OMD a webovou platformu www.denpodnikani.cz připravila digitální agentura Actum.

Makro i v Česku rozjíždí mezinárodní kampaň na podporu Dne soukromého podnikání.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.