2. Spojení velkých značek: Avast koupí rivala AVG

11. 7. 2016 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká antivirová společnost Avast Software kupuje AVG Technologies, firmu původně založenou v Brně, která teď sídlí v Amsterdamu. Za svého konkurenta dá 1,3 miliardy dolarů (v přepočtu téměř 32 miliard korun). Vznikne tak antivirový gigant, jehož celosvětový počet uživatelů přesáhne 400 milionů. Z hlediska tržeb je AVG větší než Avast, který loni utržil 6,3 miliardy korun, zatímco u AVG to bylo 10,4 miliardy. „S konkrétní nabídkou jsme přišli před sedmi týdny, ale o spojení jsme mluvili posledních pět nebo šest let,“ řekl Hospodářským novinám ředitel společnosti Avast Vincent Steckler. „Za rozvoj českých antivirů může to, že zdejší firmy nabízely svá řešení primárně zdarma a zvláště v Americe si jich nikdo příliš nevšímal, dokud nevyrostly,“ míní Steckler.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.