Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Tričko, balonek a samopal k tomu

Redakce MAM20. 6. 20169. 7. 2019

Děti s balonky, vlaječky, trička s potisky a fotostěna, u níž si lze udělat obrázek na památku. Vše běžná součást oslav Dne vítězství v Rusku, kterou letos nabízel i bílý stánek v moskevském Gorkého parku. S drobným detailem – na bílých baloncích, stejně jako na vlaječkách a tričkách se skvělo logo výrobce zbraní Kalašnikov.

U fotostěny se Rusové dokonce mohli vyfotit s maketami zbraní, jež podnik vyrábí. A pokud svou fotku s kalašnikovem sdíleli na sociálních sítích, čekala je odměna. Třeba fotku Olesji Perčikové v modré minisukni s rudou rtěnkou a útočnou puškou v ruce koncern odměnil maketou zbraně AK-103, jež dokáže věrně imitovat zvuk své předlohy.

Ozbrojený módní guru

Všechna tahle sláva je součástí snahy největšího ruského výrobce zbraní dostat se do širšího povědomí běžných zákazníků v Rusku i jinde. Firma už několik let zápasí s naplněností tradičního armádního trhu, který čerpá jak z výdrže starších kalašnikovů, tak ze šikovnosti čínských napodobitelů. Tenhle problém chtěla zbrojařská společnost donedávna vyřešit expanzí na americký trh, kde volnější zákony pro vlastnictví zbraní nebrání jejich prodeji tolik jako v Evropě. Jenže v březnu 2014 zhatily cestu do Států sankce uvalené na ruské firmy po invazi na Ukrajinu a Kalašnikov musel otočit.

Společnost ještě v prosinci téhož roku představila dvě nové značky – Bajkal pro myslivce a Ižmaš pro sport – a začala své sociální sítě a firemní stránky naplňovat fotkami z nejrůznějších akcí.

Objevila se trička s charakteristickým “K” a v září by měla být představena celá kolekce oblečení značky Kalašnikov. “Kalašnikov je globální značka, máme rozhodně právo si myslet, že o šaty a suvenýry s naším logem bude stejný zájem jako o náš hlavní produkt,” cituje deník New York Times šéfa marketingu společnosti Vladimira Dmitrijeva. Podle deníku vykazuje značka známky zlepšení, těžko však říct, do jaké míry je to zásluhou změny marketingu a do jaké nízké ceny rublu a rozšíření portfolia o drony a motorové lodě.

Faktem ovšem zůstává, že Kalašnikov na prodej propagačních produktů a zejména oblečení spoléhá hodně. Do konce roku chce společnost otevřít v Rusku 41 prodejen se zbraněmi a oblečením a do roku 2020 by měly obě kategorie tvořit 80 procent zisků koncernu.

Autor nejlepší fotky se zbraní získá maketu útočné pušky i se zvukovými efekty. Všechno pro zalíbení se běžnému ruskému zákazníkovi.
Foto: Kalašnikov

×

KFC poznalo cenu rozvozu zdarma

Starší článek

Preference českých výrobků roste s věkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více