Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Třetina on-line populace řeší bydlení

Redakce MAM6. 6. 20169. 7. 2019

O nákup nebo pronájem nemovitosti se v posledním půlroce zajímala třetina internetové populace. O nákup má zájem 22 % respondentů, a to spíše vysokoškoláci a obyvatelé velkoměst. O pronájem 13 % dotázaných, spíše mladší respondenti a opět lidé z velkoměst. Největší zájem je o byty (17 %). Desetina (13 %) by si ráda pronajala nebo koupila rodinný dům, častěji muži. O chatu či chalupu má zájem 5 % populace. Při hledání odpovídajících nabídek nemovitostí je pro zájemce nejdůležitější internet. Téměř čtvrtina populace (23 %) hledá nabídky na internetu (Sreality, Reality.cz, Bezrealitky.cz, Reality.idnes, Remax, Bazoš, Annonce, Realcity nebo facebookové skupiny). Desetina se ptá známých či rodiny a 8 % sleduje inzerci pronájmů a nemovitostí v tištěných médiích. Nejvíce respondentů by doporučilo sledovat inzerci či nabídky. V dalším pořadí se osvědčilo kontaktovat makléře nebo realitní kanceláře. Zájemci, kteří při hledání pronájmu či koupi nemovitosti neoslovili zprostředkovatele, jako důvod nejčastěji uváděli, že si bydlení dokážou vybrat sami (45 %). Dvě pětiny (37 %) se domnívají, že je to zbytečně drahé, a čtvrtina (25 %) nemá důvěru (spíše vysokoškoláci).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Starší článek

V ÉTERU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více