Restaurace mají rádi hlavně mladí

20. 6. 2016 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tento týden se podíváme na českou on-line populaci trochu netradičně skrze jídlo. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Podíváte-li se na graf, uvidíte, že tři čtvrtiny lidí v české internetové populaci ve věku 18-60 let se ztotožnily s výrokem „Rád/a si zajdu na jídlo do dobré restaurace“. Odpovědi mužů a žen se v tomto případě příliš nelišily, rozdílně odpovídaly různé věkové skupiny lidí. S rostoucím věkem se snižoval podíl souhlasných odpovědí, nicméně i ve skupině lidí ve věku 55-60 let se každý druhý člověk vyslovil pro to, že si rád zajde na jídlo do dobré restaurace. Velikost místa bydliště respondenta měla také vliv na odpovědi, ale zdaleka ne v takové intenzitě jako věk.

Šest lidí z deseti vystihuje výrok „Kupuji si výhradně kvalitní potraviny“. Častěji tak odpovídaly ženy než muži. Ostatně ženy častěji než muži označily i další tvrzení uvedená v grafu vyjma „Rád/a navštěvuji pivní slavnosti / festivaly.“

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.