Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Porota CAE ocenila při své práci měřitelné výsledky eventů a osobní prezentace

Redakce MAM13. 6. 20169. 7. 2019

Czech Event Awards jsou nejmladší oborovou soutěží, česká asociace event marketingu (EMAČR) spolu s pořádající agenturou Event & promotion udělovala letos ceny podruhé. Za hodnocením nejen eventových počinů, ale například i nejlepších cateringových, technických či produkčních služeb v 17 podkategoriích si pořadatel Tomáš Brázda stojí, i když se názory z foyer po vyhlášení výsledků shodovaly na tom, že cen je udělováno až příliš. “Rádi bychom upozornili na agentury i jednotlivce v našem oboru i v profesích, které nejsou úplně doceněné, ale výraznou měrou se podílejí na skvělých eventech,” dodává Brázda.

Soutěžící museli svou práci “prodat”

“Výrazným posunem oproti loňskému, 1. ročníku Czech Event Awards bylo zařazení povinného videa jako nedílné součásti všech přihlášek. Navíc každý, kdo byl zařazen na shortlist, absolvoval osobní prezentaci před porotou, kde měl možnost projekt představit a vyzdvihnout klíčové body. Po krátkém uvedení projektu následovaly otázky ze strany poroty. Díky zavedení těchto dvou elementů je výběrový proces CEA prakticky shodný s hodnocením evropských eventových cen EuBEA,” objasňuje průběh hodnocení předsedkyně poroty a rovněž členka poroty EuBEA Andrea Faflíková (jinak též regional PR & event manažerka Lega pro EMEA). Porotci z řad klientů, agentur i publicistů taktéž pozitivně hodnotili větší důraz na měřitelné výsledky eventů v přihláškách i prezentacích.

Kouče mediální komunikace Vadima Petrova zaujal u několika eventů od JAD Productions, Quix a Art4Promotion dobře čitelný a originální rukopis, Tomáš Macků z výzkumné agentury Ipsos vyzdvihl důraz na interakci a emoce v soutěžních projektech. Porota udělila také zvláštní cenu “Eventový počin roku”, a to projektu Plzeň 2015 – Evropské hlavní město kultury, který byl podle porotců nejvýraznější veřejnou událostí roku 2015 v ČR s dlouhodobým zviditelněním města i celé republiky v zahraničí. Trofej převzal Petr Forman, umělecký šéf projektu.

Trofeje nejen pro JAD Productions a Socialbakers vyrobila technologií 3D tisku opět společnost MCAE. Autorem uměleckého díla je akademický sochař Adam Krhánek.
Foto: Lukáš Bíba

×

1. Prima údajně vytvářela nátlak na své redaktory

Starší článek

Televize / květen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více