Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Platový průzkum: digitální marketingový manažer si vydělá až 80 tisíc korun měsíčně

Redakce MAM6. 6. 20169. 7. 2019

Plynulá angličtina, vysokoškolské vzdělání, příjemné vystupování, kreativita a hluboká znalost oboru, často s přesahem do informačních technologií. Takové jsou hlavní požadavky zaměstnavatelů na vedoucí pracovníky v marketingu a komunikaci.

Vyplývá to z údajů o profesích v oblasti komunikace, které sestavila personální agentura Grafton Recruitment. Data jsou součástí její analýzy českého pracovního trhu za první čtvrtletí letošního roku.

“Key account manažeři, brand manažeři nebo marketéři dnes mají na trhu šanci najít dobrou práci, protože počet volných míst roste,” píše se v analýze. Například digitální marketingový manažer si podle zjištění Graftonu vydělá v Praze i v Brně až 80 tisíc Kč. Další regiony se ale hodně liší. Třeba v Ostravě, Plzni nebo Ústí nad Labem lze na stejné pozici očekávat až 60 tisíc, v Olomouci 45 tisíc a ve Zlíně 37 tisíc korun.

Data vycházejí zejména z nástupních mezd uchazečů, kterým Grafton zprostředkoval zaměstnání, a dále z poptávek firem na vyhledání zaměstnanců. Všechny uvedené údaje představují hrubé mzdy včetně pohyblivé složky, respektive bonusů.

Mzdy marketingových manažerů začínají v Praze na 65 tisících, horní hranice je 90 tisíc korun. Obdobná situace je v Brně. V Ostravě rozpětí klesá na 40 až 60 tisíc korun, překvapivě vysoké je v Ústí nad Labem, kde jsou zaměstnavatelé podle zjištění Graftonu ochotni vyplatit 70 až 90 tisíc korun.

Brand manažeři v Brně, Ostravě a Olomouci mohou očekávat mzdy v rozmezí 30 až 50 tisíc Kč, v Praze a Ústí nad Labem spíše 45 až 65 tisíc Kč. PR manažeři si nejvíc vydělají v hlavním městě. Kde ostatní regiony končí, tam Praha teprve začíná. Nejmenší mzdu lze očekávat na Zlínsku se 30 až 40 tisíci, v Brně, Ostravě a Ústí je maximum 60 až 65 tisíc Kč. Zato v Praze se rozpětí pohybuje od 60 do 80 tisíc korun.

Na trhu je hlad po expertech v nových oborech. “Vysoká je poptávka po odbornících specializujících se na velká data a datovou analýzu,” upozorňuje Grafton. Chybí i programátoři mobilních aplikací.

×

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Starší článek

V ÉTERU

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Akce

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více