Hlavní cenu v soutěži efektivních internetových projektů si odneslo Lego

6. 6. 2016 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vánoční nákupní seznam pro děti na webu českého Lega se stal nejefektivnějším internetovým projektem loňského roku. Rozhodla o tom porota soutěže Internet Effectiveness Awards, která společnosti Lego Trading udělila Grand Prix i první místo v kategorii spotřebního zboží. Nápad českého Lega převzalo přes dvacet dalších zemí v Evropě a Asii.

Po dvou cenách si v letošním ročníku odnesly také agentury Wunderman, Symbio, Digital Vision a Dark Side. Wunderman zabodoval u poroty v kategorii Cestovní ruch, kde získal stříbro a bronz za dva webové projekty vytvořené pro CK Fischer. Ve stejné kategorii vyhrálo Symbio s mobilní aplikací Můj vlak pro České dráhy, ve které si cestující mohou vyhledat spojení, koupit jízdenku nebo sledovat průběh jízdy vlakem.

Symbio dále obsadilo druhou příčku mezi telekomunikačními weby. Pro virtuálního operátora Sazka Mobil vytvořilo mikroweb Milionové dárky. Při sázení získali klienti jako dárek volné minuty a bezplatné SMS, prostřednictvím webu je ale mohli věnovat konkrétním trenérům dětí a mládeže.

Digital Vision ze skupiny Media Factory vyhrála kategorii Auto-moto s webem propagujícím „beztížné úvěry“ od Volkswagen Financial Services. V kategorii Průmysl a energetika pak získala bronz za kampaně na vířivky USSPA.

Agentura Dark Side byla oceněna bronzem za zapojení internetových celebrit a jejich fanoušků do kampaně na holicí strojek Philips Click & Style. Zároveň zvítězila v kategorii Společnost, politika a kultura s projektem Česko v datech. O první místo se zde rozdělila s druhým vítězem, agenturou Get Boost Media, která do propagace ankety Český slavík zapojila populární youtubery.

Dalších pět prvních míst obsadily Comtech (e-shop Skutečný dárek pro Člověka v tísni), VIVmail (kampaň pro on-line obchod Euronics), Effecto Creatives (mikroweb o zděných domech a dřevostavbách na klíč), McCann (mikroweb a instagramová soutěž Nečekám, žiju! pro Vodafone) a Underline za House Game pro Českomoravskou stavební spořitelnu.

Ženské ragby i bankovní web

Stříbro si mezi neziskovými projekty odnesla kampaň na podporu ženského reprezentačního ragbyového týmu „Per se za naše barvy!“, kterou pro Českou rugbyovou unii připravila agentura Made by Vaculik. Mezi on-line obchody získalo druhé místo LevnéElektro.cz od Unipexu, bronz připadl e-mailovému remarketingu pro web Lékarna.cz od společnosti Mailkit. Porotě se líbil také nový web Komerční banky od FG Forrest, přidělila mu druhé místo v kategorii bank, pojišťovnictví a financí.

Soutěž Internet Effectiveness Awards pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity a úspěchů. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům.

Grand Prix letos putovala do Lega. Vítězové si cenu převzali na galavečeru v sídle českého Microsoftu.
Foto: Iea – Antonín Kapraň

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.