Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hlavní cenu v soutěži efektivních internetových projektů si odneslo Lego

Redakce MAM6. 6. 20169. 7. 2019

Vánoční nákupní seznam pro děti na webu českého Lega se stal nejefektivnějším internetovým projektem loňského roku. Rozhodla o tom porota soutěže Internet Effectiveness Awards, která společnosti Lego Trading udělila Grand Prix i první místo v kategorii spotřebního zboží. Nápad českého Lega převzalo přes dvacet dalších zemí v Evropě a Asii.

Po dvou cenách si v letošním ročníku odnesly také agentury Wunderman, Symbio, Digital Vision a Dark Side. Wunderman zabodoval u poroty v kategorii Cestovní ruch, kde získal stříbro a bronz za dva webové projekty vytvořené pro CK Fischer. Ve stejné kategorii vyhrálo Symbio s mobilní aplikací Můj vlak pro České dráhy, ve které si cestující mohou vyhledat spojení, koupit jízdenku nebo sledovat průběh jízdy vlakem.

Symbio dále obsadilo druhou příčku mezi telekomunikačními weby. Pro virtuálního operátora Sazka Mobil vytvořilo mikroweb Milionové dárky. Při sázení získali klienti jako dárek volné minuty a bezplatné SMS, prostřednictvím webu je ale mohli věnovat konkrétním trenérům dětí a mládeže.

Digital Vision ze skupiny Media Factory vyhrála kategorii Auto-moto s webem propagujícím “beztížné úvěry” od Volkswagen Financial Services. V kategorii Průmysl a energetika pak získala bronz za kampaně na vířivky USSPA.

Agentura Dark Side byla oceněna bronzem za zapojení internetových celebrit a jejich fanoušků do kampaně na holicí strojek Philips Click & Style. Zároveň zvítězila v kategorii Společnost, politika a kultura s projektem Česko v datech. O první místo se zde rozdělila s druhým vítězem, agenturou Get Boost Media, která do propagace ankety Český slavík zapojila populární youtubery.

Dalších pět prvních míst obsadily Comtech (e-shop Skutečný dárek pro Člověka v tísni), VIVmail (kampaň pro on-line obchod Euronics), Effecto Creatives (mikroweb o zděných domech a dřevostavbách na klíč), McCann (mikroweb a instagramová soutěž Nečekám, žiju! pro Vodafone) a Underline za House Game pro Českomoravskou stavební spořitelnu.

Ženské ragby i bankovní web

Stříbro si mezi neziskovými projekty odnesla kampaň na podporu ženského reprezentačního ragbyového týmu “Per se za naše barvy!”, kterou pro Českou rugbyovou unii připravila agentura Made by Vaculik. Mezi on-line obchody získalo druhé místo LevnéElektro.cz od Unipexu, bronz připadl e-mailovému remarketingu pro web Lékarna.cz od společnosti Mailkit. Porotě se líbil také nový web Komerční banky od FG Forrest, přidělila mu druhé místo v kategorii bank, pojišťovnictví a financí.

Soutěž Internet Effectiveness Awards pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity a úspěchů. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům.

Grand Prix letos putovala do Lega. Vítězové si cenu převzali na galavečeru v sídle českého Microsoftu.
Foto: Iea – Antonín Kapraň

×

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Starší článek

V ÉTERU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více