Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

DVTV si k druhým narozeninám nadělila tištěný časopis s dvaceti zásadními rozhovory

Redakce MAM13. 6. 20169. 7. 2019

Internetová televize DVTV přichází po dvou letech existence s vlastním časopisem. Titul o sto dvaceti stránkách, který obsahuje výběr dvaceti nejlepších rozhovorů Daniely Drtinové a Martina Veselovského, je v prodeji od minulé středy. Časopis DVTV vychází v nákladu 15 tisíc výtisků a stojí 89 korun. Kromě zakoupení v trafikách je možné si ho objednat i prostřednictvím SMS.

Na jeho výrobě se společně s týmem DVTV podílela Economia (pozn. red.: vydavatel MAM), v jejíchž prostorách se rozhovory natáčejí a s níž televize spolupracuje. “Jsme rádi, že jsme časopis připravili s vydavatelstvím, které časopisy dělat umí,” řekl MAM Jan Rozkošný, jednatel a editor DVTV. “Časopis vznikl v rekordně krátké době. Věříme, že se nám ve spolupráci s Economií podařilo posunout DVTV zase o krok dál,” dodává moderátor Martin Veselovský. Časopis DVTV si podle Rozkošného vyžádala komunita fanoušků televize. “Už během naší crowdfundingové kampaně na Startovači a posléze i během roadshow DVTV za námi chodili naši diváci s tím, že by chtěli mít rozhovory i v tištěné podobě,” vysvětluje Rozkošný.

Historicky první číslo papírového DVTV obsahuje dvacet textů, mimo jiné duel Erika Taberyho s Terezou Engelovou, rozhovor s Leošem Marešem nebo interview se skautem a vězněm komunistů Jiřím Navrátilem. Kromě toho nabízí i velkou fotografii s kompletním týmem DVTV a profily Daniely Drtinové a Martina Veselovského. Část fotografií v časopise vznikla přímo na zakázku, jiné pocházejí z agenturních zdrojů.

“Zatím přemýšlíme nad jedním číslem, ale pokud bude odezva čtenářů příznivá, nemusí to být zdaleka číslo poslední,” slibuje Rozkošný. Časopis DVTV nebude velmi pravděpodobně mít jasnou periodicitu, mohlo by se jednat spíše o občasník. “Ale neuvažujeme o něm jako o měsíčníku,” uzavírá Jan Rozkošný.

Videa od DVTV jsou kromě internetu dostupná i ve službách operátorů O2 a nově i UPC. Internetový projekt je zařazen ve videotéce My Prime. Čtyřicítka nejsledovanějších videorozhovorů z letošního roku je k dispozici téměř na 200 tisících set-top-boxech včetně mobilní televize Horizon Go.

×

1. Prima údajně vytvářela nátlak na své redaktory

Starší článek

Televize / květen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více