Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Chytrá Horákyně: Váš zaměstnavatel má nějaký postoj

Redakce MAM6. 6. 20169. 7. 2019

Na sociálních sítích běží debata o interním příkazu TV Prima, která nařídila redaktorům zobrazovat uprchlíky jako hrozbu a riziko. “Váš zaměstnavatel má nějaký postoj. Vedení redakce zpravodajství ho akceptuje. Pokud ho nechcete akceptovat vy, nemá smysl, abyste tady byli zaměstnaní,” řekla zhruba svým podřízeným šéfredaktorka zpravodajství televize Jitka Obzinová.

Část diskutujících argumentovala tím, že pokud někdo vlastní médium, má právo i rozhodovat, co se v něm bude psát či vysílat. Novinář je však vázán etickým kodexem, který mu přikazuje, aby informoval veřejnost nezaujatě a objektivně. Tím se má řídit podobně, jako je lékař vázán Hippokratovou přísahou, a tudíž například neuřízne pacientovi nohu jen proto, že mu to nařídí vedení nemocnice.

Televize je vázána vysílací licencí, která nařizuje totéž – a zde už se nejedná o etiku, ale o zákon.

×

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Starší článek

V ÉTERU

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více