Češi dbají na zdraví, ne však o módu

27. 6. 2016 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tento týden se podíváme na to, jak o sebe pečuje česká on-line populace. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Tři čtvrtiny lidí uvedly, že je vystihují výroky „Pečuji o své zdraví“ a „Dělám všechno pro to, abych vypadal/a dobře“. Častěji takto odpovídaly ženy než muži. Lidé nad 45 let častěji než mladší uváděli, že pečují o své zdraví. Mladší se zase více označili, že dělají vše pro to, aby vypadali dobře. Rozdíly v odpovědích podle věku nejsou tak velké jako podle pohlaví.

Přibližně každý druhý respondent souhlasil s tvrzeními „Dbám na správnou životosprávu“, „Alespoň jednou týdně sportuji nebo cvičím“ a „Vyhýbám se stresu a nervozitě“. Životosprávu řeší častěji ženy než muži, sport více lidé do 35 let než starší, ačkoliv i ve skupině 55-60 let je 40 procent cvičících. Stresu a nervozitě se více vyhýbají lidé nad 45 let než mladší.

Každý třetí člověk uvedl, že sleduje módní trendy a rád nosí módní doplňky. Módou více žijí ženy a mladí ve věku 18-24 let.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.