Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

6. Banky mění koncepty, Zuno si dělá srandičky

Redakce MAM6. 6. 20169. 7. 2019

Hned dvě banky představily nové komunikační koncepty. Komerční banka spustila kampaň, která je výsledkem spolupráce s OgilvyOne a která je “postavena na různorodosti potřeb klientů a schopnosti banky stát se partnerem, který dokáže jejich sny a plány uskutečnit”. “Zaměřovali jsme se na profesionalitu a kvalitu služeb a jako nositele sdělení jsme využívali prvky humoru. Ale zákazníci jsou náročnější a humor v kampaních je všudypřítomný. Rozesmát klienta už prostě nestačí,” říká výkonný ředitel KB pro marketing a komunikaci Patrice Begue. Kampaň poběží v televizi, tisku a na internetu. Režií spotů byla pověřena dvojice Rojomotorz, hudební podkres dodali Rolling Stones a Verve, fotil Stanislav Merhout.

Prvním společným projektem UniCredit Bank a agentury VCCP byla outdoorová plachta o velikosti víc než 4,3 tisíce m2 obepínající Národní muzeum, největší reklamní plocha v Česku. Nová kampaň má slogan “Nepřestávejte chtít víc”. Spoty, které v produkci Targetu režíroval Ken Karpel, poběží na kanálech skupin Nova a Prima a na Markíze. V on-linu se banka zaměří na display banner reklamu na nejnavštěvovanějších serverech. Cílem je “oslovit aktivní typ lidí, kteří chtějí vzít život do vlastních rukou a jsou odhodlaní přijímat nové výzvy”.

Zato banka Zuno v nové kampani propagující snížení úrokové sazby pokračuje ve svém konceptu a “střílí si z reklamních klišé”. “Vím, co si myslíte, že jsou to jen reklamní kecy. Nej sem, nej tam. Ale realita je pak jiná. Proto máme důkaz, že refinancování v Zuno je stále nej,” říká herec v jejím novém spotu.

“Už nestačí umět rozesmát. Musíte plnit sny,” říkají v KB.

×

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Starší článek

V ÉTERU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více