5. Echo vybralo od čtenářů 750 tisíc na nový projekt

13. 6. 2016 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Necelé tři dny potřebovalo vydavatelství Echo Media na to, aby v crowdfundingové kampani vybralo 750 tisíc korun na svůj nový projekt Echo Prime. Na další výběr příspěvků má ještě víc než měsíc, a lze tedy čekat, že se celkovou částku povede ještě navýšit. Mezi odměnami za podporu je největší zájem o roční předplatné. Díky kampani tak vydavatelství zatím získalo přes 300 nových předplatitelů. Nečekaně rychlý výběr příspěvků zároveň pokořil rekord nejrychleji vybraného půl milionu v historii crowdfundingového portálu HitHit.

Prní náhledy v deníku Echo Prime, které ukázalo vydavatelství Echo Media. On-line deník chce fungovat bez reklamy, jen z příspěvků čtenářů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.