2. Martin Charvát nastupuje do studia Remembership

27. 6. 2016 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Spoluzakladatel a dlouholetý kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát přechází na pozici executive creative director do studia Remembership, které se zabývá budováním značek a vyhledáváním mladých talentů. Charvát nicméně zůstává akcionářem Konektoru. „Vedu kreativní procesy a pomáhám s vytyčováním a určováním komunikačních a kreativních strategií,“ vysvětluje Charvát. „Pro nás byla vždy vzorem organizace filmová branže: na jeden film jeden scenárista, jeden režisér a producentské zázemí. To přesně systém kreativních ředitelů dedikovaných konkrétním klientům umožňuje,“ dodává šéf Konektoru Petr Rydl s tím, že na tomto principu bude studio s agenturami ze skupiny Konektor i nadále spolupracovat.

„Se studiem Remembership jsem pracoval už v rámci Konektoru víc než dva roky. Přináším do týmu své znalosti, zkušenosti a nadhled,“ říká Charvát.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.