Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Prima údajně vytvářela nátlak na své redaktory

Redakce MAM6. 6. 20169. 7. 2019

Na poradě zpravodajství TV Prima na začátku loňského září dostali údajně reportéři instrukce, že musí k uprchlické krizi přistoupit s jasným stanoviskem: migranti představují hrozbu a nechceme je tu. S tvrzením přišel server HlídacíPes.org, který zveřejnil i zvukový záznam porady. Na doporučení, jak mají o krizi informovat, se podle serveru podílela šéfka zpravodajství Jitka Obzinová i zástupce majitele televize Luboš Jetmar. “Upřímně řečeno, já nevím, jestli někdo z vás by se chtěl dožít toho – nevím, jak máte velké děti, ale já mám devítiletou holčičku -, já bych pak nechtěl za dvacet let, až jí bude třicet, aby musela chodit v burce a neměla vůbec žádná práva,” pronesl na nahrávce Jetmar. Prima v oficiálním vyjádření konstatovala, že šlo o standardní poradu s různými názory a Jetmar na ní byl přizván, protože několik let žil “v arabském světě”. Přímo ve svých zprávách pak odmítla, že by redaktoři měli nakázáno lhát nebo ohýbat pravdu o uprchlících. Objektivitu a vyváženost ve zpravodajství nařizuje televizím vysílací zákon. Jeho případné porušení zkoumá Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Ta si jednu analýzu Primy nechala vypracovat už loni v prosinci. Dokument podle předsedy rady Ivana Krejčího naznačil určité problémy, další monitoring bude hotový v září. “To, že někdo něco zadá na poradě, ještě nemusí znamenat, že se to doslova realizuje nebo že se to realizuje explicitně,” podotkl Krejčí. Aféru chce ve čtvrtek probrat i mediální výbor sněmovny. Tématu se věnuje také komentář Jakuba Horáka.

Pokud by vysílací rada prokázala evidentní porušení zákona, mohla by Primě zaslat upozornění, případně jí udělit pokutu.

×

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Starší článek

V ÉTERU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více