Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Cannes: Sedm cen pro Y&R, zlato pro McCann

Redakce MAM27. 6. 20169. 7. 2019

České komunikační agentury zažily na nejprestižnějším festivalu a soutěži reklamy Cannes Lions velmi dobrý rok. Young & Rubicam Prague získala rekordních sedm cen. McCann Prague dostal ocenění jen dvě, z toho ale jedno to nejvyšší. A agentura Mustard Prague byla v době uzávěrky tohoto čísla se svým projektem pro Škodovku European Bike Stealing Championship na shortlistu v nejprestižnější soutěžní kategorii Film. Y&R získal dva Stříbrné lvy v kategorii Print & Publishing za sérii vizuálů pro českou edici měsíčníku Forbes. Pět bronzových ocenění dostala agentura za sérii plakátů z kampaně Sami jsme byli uprchlíci pro UNHCR. Z toho dva Bronzové lvy v printu a tři v kategorii Outdoor. McCann za kampaň Vyhněte se tomu, co mají včely rády pro síť farmářských prodejen Náš grunt nejprve získal bronz v kategorii Direct, ke kterému pak přidal za stejný projekt dokonce Zlatého lva za PR. Obě tyto ceny jsou jejich vůbec první. České subjekty do soutěže letos přihlásily 247 prací. Zdaleka nejvíc – 204 – jich do Cannes odešlo z Y&R, šestnáctkrát svou včelí kampaň přihlásil McCann. Žádné ostatní agentury ocenění ani nominaci na shortlist nezískaly. Ve své festivalové části 63. ročník Cannes Lions ještě víc přitakal už několik let trvajícímu trendu, v jehož rámci si agentury či zadavatelé jako prezentéry zvou hvězdy showbyznysu – od aktuálně zářícího hvězdného mexického režiséra Alejandra Gonzáleze Iñárritua až po dnes již poněkud pohaslého kouzelníka Davida Copperfielda.

Sedm cen pro český Y&R, to je historický úspěch. Stejně to ovšem asi vidí v McCannu, jehož zástupci v Cannes převzali poprvé Zlatého lva.

×

1. Microsoft koupil profesní sociální síť LinkedIn

Starší článek

Bílé víno se pije častěji než červené

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více