Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Že se hostesky usmívají a dobře vypadají, už na eventech nestačí

Redakce MAM9. 5. 20169. 7. 2019

Promoční akce s hosteskami jsou nedílnou součástí event marketingu. Konzumenti je mají rádi, protože většinou dostanou něco zdarma. Hostess promotions však nemusí být jen rozdávání letáků a dárků. Vybudovat z něj totiž lze velmi efektivní nástroj brand experience.

Čtyři pravidla se mi za léta práce s promotérkami osvědčila. Menší a stabilní tým je výkonnější než skupina desítek hostesek, které neznáte. S menším týmem se snáze komunikuje, navíc si lépe vybudujete vztah, který pomůže překonat nejednu “promo” překážku. Vybírejte členy pečlivě a nabídněte jim kromě bonusu také vzdělávání v oboru a flexibilitu.

Nepodceňujte školení. Mělo by předcházet každému eventu. Nebojte se jej rozdělit do více etap. Úvodní část věnujte firmě – jejím aktivitám či marketingové komunikaci. Nejdůležitější část však zaměřte na produkt, který by hostesky měly perfektně znát. Nezapomeňte na komunikační dovednosti. Využijte i školení psychologem, který s promotéry a hosteskami probere chování a reakce na zákazníkovy podněty.

Stanovte si metriku měření úspěšnosti eventu. Počet rozdaných letáků nebo vyplněných dotazníků nestačí. Zaměřte se například na to, o kolik procent se zvedla návštěvnost v prodejnách nebo zákaznických centrech. Porovnávejte návštěvnost před akcí, během ní i po jejím skončení. Výsledky se často projeví až za několik dní.

Stanovte, kdy a jak budete hostesky kontrolovat. Mystery shopping je stejně důležitý jako pravidelná komunikace. Důležitá je také zpětná vazba přímo od promotérek v terénu. Významnou roli hraje rovněž demografie. V některých městech lidé nad dárky “ohrnou nos”, jinde jsou však rádi třeba i za samolepku. Ve větších městech lidé ocení úsporu času, v menších jsou vřelejší a komunikativnější.

Poctivá práce s promotéry se projeví ve výsledcích eventu a bohatě se vrátí, když nastane jakákoliv neočekávaná situace.

Miroslav Mencl, výkonný ředitel, Absolook

×

Lajky, sdílení a hashtagy jako zdroj potravin

Starší článek

Ovladače drží muži

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více