Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zákony na pendrek a nepohodlná média

Redakce MAM23. 5. 20169. 7. 2019

Když zasedá parlament, nikdo si nemůže být jistý životem, svobodou ani majetkem, napsal v polovině 19. století americký právník a novinář Gideon Tucker. S napjatým očekáváním budeme sledovat průběh zítřejší schůze české sněmovny. Na programu má schvalování zákona, který může ublížit médiím, firmám, ale možná trochu nečekaně i samotným politickým stranám. Mezi trestné činy, kterých se může dopustit nejenom soukromá osoba, ale i organizace, totiž poslanci zařadili také pomluvu. Senátoři pak paragraf ještě zpřísnili, když navrhli vyřadit pojistku, aby firma automaticky nenesla odpovědnost za všechno, co řekne nebo napíše každý z jejích zaměstnanců. Do hlav lidem nevidíte a nikdy nevíte, jestli si třeba jednatel neuleví na něčí adresu pod firemní hlavičkou.

V případě médií by každý, komu novináři stoupnou na palec, mohl přeskočit tiskový zákon a rovnou podat trestní oznámení. Jeho to nebude stát nic, protože všechny náklady ponese policie, která bude muset případ šetřit, i když se nakonec ukáže, že o žádnou pomluvu nejde. Čas na vyšetřování skutečně závažných věcí zaberou uražená ega a v médiích zavládne autocenzura. Pozor na jazyk by si ale měli dát i politici. Zákon se vztahuje i na politické strany a jejich představitelé vyhrocenými výroky nešetří.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

×

Tento výrobek doporučuje devět z deseti Hitlerů

Starší článek

Míň vlastního obsahu a víc sdílení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více