Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Under Armour atakuje v USA Adidas, mezi top tři sportovní značky se chce dostat i v Česku

Redakce MAM30. 5. 20169. 7. 2019

Americká sportovní značka Under Armour útočí na zavedenou konkurenci. V posledních třech letech se na severoamerickém kontinentu zařadila na druhou příčku mezi Nike a Adidas, kterému mimochodem přebírá některé sportovní hvězdy, naposled např. skotského tenistu Andyho Murraye. Britský tisk připisuje úspěch značky viceprezidentovi pro omnichannel Sidu Jatiovi. “Soustřeďujeme se na fitness a děláme skvělé produkty propojené s moderními technologiemi a wearables. A Adidas nás dychtivě kopíruje,” prohlásil Jatia v rozhovoru pro Marketing Week a kritiky neušetřil ani Nike, který prý už dávno není pro mladé cool a jeho trička se “válí v outletech”. Under Armour nedávno uzavřela kontrakt se značkou chytrých telefonů HTC, aby uvedla na trh nové zařízení Healthbox pro záznam fyzických aktivit i jídelníčku. Stojí rovněž za aplikacemi MapMyFitness, MyFitnessPal, MapMyRun, Endomondo a Record.

Sportovci nejsou otroky naší značky

“Investujeme do výzkumů mapujících výkonnostní potenciál konkrétních sportovců. Nezajímají nás primárně současné hvězdy, ale ty budoucí, které můžeme dovést na vrchol,” nechal se slyšet Jatia. S fotbalovým klubem Tottenham či golfistou Jordanem Spiethem podepsala Under Armour smlouvy ještě v době, kdy byli o několik příček na žebříčku úspěšnosti níže. Management značky však uznává, že její postavení v Evropě i v Asii je vedle konkurence zatím slabší. Pro budování povědomí o značce hodlá nasadit lokální marketingové strategie pro každý trh, kde působí.

Což je případ i České republiky, kde značku od roku 2013 zastupuje společnost BaGo Sport. “Naší ambicí je dostat se mezi top tři sportovní značky do roku 2020. V letošním roce máme za cíl zvyšování brand awareness a chceme zařadit naše produkty do portfolia všech významných prodejců sportovního oblečení,” uvádí ředitel a majitel společnosti Pavel Míka. Návrhy na sponzoring a marketingovou podporu dává BaGo Sport sám centrále. “Bylo by relativně jednoduché najít fotbalový či hokejový tým a ten začít sponzorovat, ale my hledáme něco víc. Chceme, aby naši sportovci nebyli modely a otroky značky, ale aby byli hrdí na to, že jsou našimi partnery. Že to vyšlo zrovna u moderního pětiboje, triatlonu či kanoistiky, je opravdu pouze náhoda,” dodává Pavel Míka. Značka u nás staví na retail marketingu a spolupracuje s agenturou Pados.

×

Zákony na pendrek a nepohodlná média

Starší článek

Třetina on-line populace řeší bydlení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více