U hybridní TV nás baví archiv

2. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Minule jsme načali téma o hybridní televizi. Řešili jsme povědomí o HbbTV. Dále nás zajímalo, zda se on-line populace při sledování nějakého televizního programu setkala s výzvou na stisknutí červeného tlačítka, jakým způsobem na ni zareagovala a proč tak učinila. Dnes se podíváme, jak respondenti hodnotili vybrané funkce HbbTV. Podíváte-li se na graf, uvidíte, že archiv pořadů vnímají respondenti jako nejužitečnější funkci hybridní televize a hry jako nejméně užitečnou funkci. Přestože hry jsou nejhůře klasifikovanou funkcí, nelze je ignorovat, protože každý čtvrtý respondent je vnímá pozitivně.

Dále lze říci, že všechny funkce považuje více mužů než žen za užitečné. Je to dané pravděpodobně tím, že ženy o HbbTV a jejích funkcích tolik nevědí, tudíž v nich zatím nevidí takový přínos jako muži. Největší rozdíly byly u funkcí internetové vysílání, zpravodajství a archiv pořadů. Pouhá dvě procenta respondentů by uvítala ještě nějakou jinou funkci než námi nabízené.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.