Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Romeyko: Odvaha je nejtvrdší měnou dnešního marketingu

Redakce MAM9. 5. 20169. 7. 2019

Australan Jason Romeyko je kreativním ředitelem ženevské Saatchi & Saatchi. Na starosti přitom má rovněž globální kreativu této sítě, je i hlavním kreativním šéfem pro celý Deutsche Telekom a farmaceutický gigant GSK. To znamená, že cestuje 200 dní v roce. A přitom nesnáší létání. Překonávání strachu je tedy něco, co sám dobře zná. Proto bylo i hlavním tématem jeho letošní přednášky. “Letos jsem viděl míň zajímavých českých a slovenských prací, než jsem očekával,” říká Romeyko, který před lety navštívil úplně první ročník festivalu PIAF. “Trochu tady chybí odvaha. Klienti vykleštili kreativitu, protože jediné, co pro ně hraje roli, jsou prodeje. Takže to hrají především na jistotu,” vysvětluje Romeyko, který varuje před utrácením přehnaných peněz za šíření reklamy namísto investic do vytváření obsahu, který budou lidé chtít vidět sami od sebe.

Jak ale přesvědčit klienta, aby se nebál? “Strach se překonává po krůčcích. Když se bojíte výšek, podíváte se nejdřív z prvního patra. A s kreativitou je to stejné. Nemůžete najednou začít dělat bláznivé věci. Ale udělejte něco malého, nebojácného, abyste viděli, jak lidé reagují. Odvahu dodávají také vědomosti, takže dejte klientům data, která je posílí. A taky si uvědomte, že když nebudete odvážní vy, dřív nebo později se objeví někdo, kdo bude. A váš klient už nebude váš,” varuje oceňovaný kreativec, který kromě řady komerčních věcí realizoval třeba i projekt časopisu vytištěného inkoustem s příměsí krve HIV pozitivních lidí.

“Strach se překonává po krůčcích,” povzbuzuje Jason Romeyko. Globální kreativní šéf značek Deutsche Telekom nebo GSF letos do Prahy přijel raději vlakem, to ovšem na zajímavosti jeho tezí neubralo.
Foto: PIAF

×

Lajky, sdílení a hashtagy jako zdroj potravin

Starší článek

Ovladače drží muži

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Škoda Auto

Nová kampaň Škody: servisního technika napojili na detektor lži

Škoda Auto zahajuje novou marketingovou kampaň. České zastoupení mladoboleslavské automobilky využívá vůbec poprvé k propagaci poprodejních služeb…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Amazon vstupuje do Polska. Do svého „tržiště“ nabírá e-shopy

Od středy mohou podnikatelé, kteří plánují prodávat prostřednictvím Amazonu v Polsku, zaregistrovat své účty. Společnost připravuje spuštění domény…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

E -shopy podceňují kvalitní vyhledávání. Až třetina pokusů končí bez výsledku

Funkci vyhledávání konkrétního výrobku v e-­shopech využívá sice jen necelá šestina zákazníků, ovšem v mnoha případech gene­rují právě tito…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Za rovnost mužů a žen! Mars zahajuje kampaň #HereToBeHeard

Společnost Mars, Incorporated spustila celosvětovou kampaň #HereToBeHeard, jejíž cílem je podpořit všechny ženy bez ohledu na jejich rasu, věk,…
27. 1. 202127. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více