Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Restaurace, hotely a módu chceme levně

Redakce MAM2. 5. 20169. 7. 2019

Slevové portály jsou v současnosti opravdu rozšířeným prostředkem pro nákup nejrůznějšího zboží či služeb na internetu. Alespoň jednou již přes slevový portál nakoupilo 64 procent internetové populace, přičemž mnohočetnou zkušenost má desetina, a to spíše ženy. Bezkonkurenčně nejznámějším portálem je Slevomat, spontánně ho uvedly dvě třetiny dotázaných, častěji mladí lidé do 30 let. Dále Pepa, Skrz, Slevín. Slevomat je rovněž nejvyužívanější, následuje Pepa, Vykupto a Hyperslevy. Na slevových portálech je největší zájem o kategorii jídlo a gastronomie (30 % už koupilo), což je typické hlavně pro obyvatele Prahy a dalších velkoměst. Dále se nakupují pobyty a dovolené v ČR (28 %), móda, oblečení, doplňky (26 %, spíše ženy). Následují kategorie jako kultura a zábava (23 %), péče o tělo – masáž, wellness (23 %), kosmetika, drogerie (17 %), pobyt a dovolená v zahraničí (14 %) atd. Celkově platí, že víc nakupují ženy a střední věkové kategorie, 30-45 let.

Naprostá většina uživatelů slevových portálů (83 %) je s nimi spokojena. Špatnou zkušenost má pouze šest procent nakupujících, jde např. o nedodržení termínu dodání zboží či o nekvalitní zboží. Nedůvěra a strach z podvodu jsou hlavními důvody pro ty, kteří slevové portály zásadně odmítají, což je necelá pětina internetové populace (17 %).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu

Starší článek

Za měsíc si dáme pět panáků “tvrdého”

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více