Portál MyAirBridge chce být jedničkou pro agentury, média a další kreativní profese

23. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Startupový projekt anglických majitelů a českých vývojářů MyAirBridge (MAB) se službou on-line přenosu dat a úložiště vstoupil na místní trh již před čtyřmi roky. Tou dobou měly mezi českými uživateli internetu vybudované jméno konkurenční firmy jako Úschovna.cz či DropBox. A služby podobného rázu najdete i u Letecké pošty, eDisku či WeTransfer.

Objem, bezpečnost a kreativita

MyAirBridge proto v rámci snah odlišit se aktuálně ladí novou marketingovou strategii s cílem oslovit agentury, nahrávací a grafická studia či architekty. Přidanou hodnotou má být podle marketingového manažera portálu Jana Blažka kapacita 20 gigabytů pro přenos dat zdarma (konkurence má limit 10 gigabytů), vysoká míra zabezpečení dat a nadstandardní služby v rámci full screenu MAB coby inzertní platformy pro zadavatele reklamy. „Full screen dokážeme různě modifikovat, dokážeme na zakázku zadavatele či jeho agentury kreativně naprogramovat zobrazení jeho sdělení a vizuálních prvků, videí a podobně,“ popisuje Blažek.

Cena za inzerci na MAB prý patří v prostředí on-line reklamy ke standardním, konkrétní částky se podle Blažka odvíjejí od obchodních schopností accounta. MAB zastupuje na mediálním trhu agentura AdActive. Portál funguje v osmi jazykových mutacích. V blízké budoucnosti by se vývojové centrum v Praze chtělo zaměřit i na další služby v rámci interního sdílení dat, ideálně opět hlavně v médiích či reklamní branži. Pokud na MAB momentálně neběží reklama, nasazují správci portálu imageové fotografie. Čeští uživatelé internetu jsou podle Jana Blažka často patrioty, současnou snahou je tedy i upozornit na to, že MAB má české zázemí, a tím se částečně vymezit vůči Úschovně.

Inzertní plochy portálu dosud využili zadavatelé jako Unilever (Lipton, Majonézy Hellmann’s), UniCredit Bank či Škoda Auto.
Foto:MyAirBridge

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.