Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Portál MyAirBridge chce být jedničkou pro agentury, média a další kreativní profese

Redakce MAM23. 5. 20169. 7. 2019

Startupový projekt anglických majitelů a českých vývojářů MyAirBridge (MAB) se službou on-line přenosu dat a úložiště vstoupil na místní trh již před čtyřmi roky. Tou dobou měly mezi českými uživateli internetu vybudované jméno konkurenční firmy jako Úschovna.cz či DropBox. A služby podobného rázu najdete i u Letecké pošty, eDisku či WeTransfer.

Objem, bezpečnost a kreativita

MyAirBridge proto v rámci snah odlišit se aktuálně ladí novou marketingovou strategii s cílem oslovit agentury, nahrávací a grafická studia či architekty. Přidanou hodnotou má být podle marketingového manažera portálu Jana Blažka kapacita 20 gigabytů pro přenos dat zdarma (konkurence má limit 10 gigabytů), vysoká míra zabezpečení dat a nadstandardní služby v rámci full screenu MAB coby inzertní platformy pro zadavatele reklamy. “Full screen dokážeme různě modifikovat, dokážeme na zakázku zadavatele či jeho agentury kreativně naprogramovat zobrazení jeho sdělení a vizuálních prvků, videí a podobně,” popisuje Blažek.

Cena za inzerci na MAB prý patří v prostředí on-line reklamy ke standardním, konkrétní částky se podle Blažka odvíjejí od obchodních schopností accounta. MAB zastupuje na mediálním trhu agentura AdActive. Portál funguje v osmi jazykových mutacích. V blízké budoucnosti by se vývojové centrum v Praze chtělo zaměřit i na další služby v rámci interního sdílení dat, ideálně opět hlavně v médiích či reklamní branži. Pokud na MAB momentálně neběží reklama, nasazují správci portálu imageové fotografie. Čeští uživatelé internetu jsou podle Jana Blažka často patrioty, současnou snahou je tedy i upozornit na to, že MAB má české zázemí, a tím se částečně vymezit vůči Úschovně.

Inzertní plochy portálu dosud využili zadavatelé jako Unilever (Lipton, Majonézy Hellmann’s), UniCredit Bank či Škoda Auto.
Foto:MyAirBridge

×

Tento výrobek doporučuje devět z deseti Hitlerů

Starší článek

Míň vlastního obsahu a víc sdílení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více