Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

O sdílení rozhoduje ztotožnění se

Redakce MAM23. 5. 20169. 7. 2019

Dneškem zahájíme téma zaměřené na sociální média a podíváme se, co ovlivňuje rozhodnutí, zda něco sdílet. Podíváme-li se na graf, vidíme, že pro sdílení je nejdůležitější vlastní vnímání daného obsahu. Pokud je tedy obsah respondentovi osobně blízký, je pro něj zajímavý nebo informačně užitečný, je větší pravděpodobnost, že jej bude sdílet. Naopak odměna, popularita příspěvku nebo oblíbený zdroj jsou pro respondenty dle deklarací nejméně podstatné. Frekvence užívání internetu nemá na tyto postoje zásadní vliv. Pouze pro uživatele, kteří využívají internet méně (byli on-line v posledních 2-7 dnech), je užitečnost informací méně důležitým faktorem a zábavnost příspěvku je pro ně naopak důležitější.

“Rozdíl může souviset právě s tím, že pokud nevyužíváte sociální sítě na denní bázi, jsou některé informace již neaktuální, a tudíž nevhodné ke sdílení. To tolik neplatí pro memy a zábavná videa. Zde máme zkušenost, že tento typ obsahu se sdílí i delší dobu po publikování příspěvku,” podotýká Zdeňka Zlatušková, head of social media, OMG.

Příště se podíváme, jaký obsah lidé sdílejí a co z toho plyne pro komunikaci na sociálních médiích.

V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Tento výrobek doporučuje devět z deseti Hitlerů

Starší článek

Míň vlastního obsahu a víc sdílení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více