Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

L’Oréal segmentuje i youtubery. Každá značka k nim má úplně jiný přístup

Redakce MAM30. 5. 20169. 7. 2019

Globální facebooková stránka společnosti L’Oréal má přes 23 milionů fanoušků, zatímco ta kanadská jen několik tisíc. “Profily značek na Facebooku už dnes umožňují obsah lokalizovat podle původu návštěvníků, komunikace na sítích v menších zemích by se měla přesto soustředit na konkrétní značky,” říká Ekatěrina Dobrokhotová, která vystupovala na konferenci Engage a řídí sociální sítě kanadského L’Oréalu.

Pro všechny stránky značek L’Oréalu platí, že na sítích okamžitě reagují na drtivou většinu dotazů. Dál se už ale komunikační strategie liší kvůli odlišné cílové skupině. To platí i při práci s influencery. “Máme je rozděleny do skupin od A až do D, podle jejich stylu a zásahu.” Ti z nižších kategorií za spolupráci dostávají výrobky nebo věcné odměny, ale nikdy peníze.

Některé rychle rostoucí značky pro mladé, jako například NYX, mají na influencerech postavenou většinu komunikace a nezdráhají se za kampaň zaplatit youtuberům velké peníze. Začínající značky zase záměrně vybírají rostoucí hvězdy. Řízení práce s youtubery je pro společnost s tolika značkami jako L’Oréal nezbytné. Jinak by si internetové celebrity značky přebíraly a reklamní dopad by se rozmělnil. V Kanadě mají navíc velký vliv influenceři z Ameriky a speciální komunikaci naopak vyžaduje francouzská komunita. Dobrokhotová je přitom sama kouzelnice a youtuberka. “Na pohovoru jsem se moc neorientovala ve značkách L’Oréalu, takže mě do dalšího kola nepozvali. Doma jsem ale natočila video s kouzly, ve kterých jsem používala produkty společnosti, a poslala ho. Tak kreativní prezentaci prý ještě neviděli a právě díky mému koníčku mě přijali,” uzavřela.

×

Zákony na pendrek a nepohodlná média

Starší článek

Třetina on-line populace řeší bydlení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Je to o nás. Britové chtějí pro sčítání oslovit všechny

Census musí mít smysl. Britská kampaň na podporu sčítání lidu se zaměřuje na jeho pozitivní efekty, které může přinést všem komunitám.
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více