Kapitán Amerika propaguje německou kvalitu

9. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Automobilka Audi si zaplatila rozsáhlou propagaci několika svých vozů v novém superhrdinském filmu Captain America: Občanská válka, který měl i v našich kinech premiéru minulý týden. S komiksy z produkce Marvelu se spojuje dlouhodobě, „audiny“ se objevily už ve třetím díle Iron Mana nebo v Avengers: Age of Ultron. „I teď hrdinové čelí těžké zkoušce, ale jako vždycky mohou počítat s tím, že je Audi po jejich boku,“ vysvětluje firma reklamu, která na základě filmu vznikla. V ní se dozvídáme, že někteří superhrdinové, jako třeba Kapitán Amerika, mají ochranné štíty a jiní zase odolné brnění, ale běžné rodiny se mohou spolehnout na pokročilé systémy v novém modelu SQ7. Vtipná minutová scéna zachycuje rodinu při cestě na nedělní výlet, kdy se mimoděk zaplete do honičky Avengerů se zloduchy. Ale Audi ji odveze do bezpečí…

„Ach jo, to je nuda. Už tam budeme?“ ptají se otráveně děti na zadním sedadle, zatímco jejich rodiče nadávají, že už ani superhrdinové nepoužívají pořádně blinkry. A jak už je u velkofilmů běžné, nechybí ani bonusová scéna po titulcích.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.