Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Japonská agentura naučila mobily sborově zpívat. Propagovala rozmanitost Androidu

Redakce MAM30. 5. 20169. 7. 2019

Vypadá to jako běžný regál v prodejně elektroniky. Spousta mobilů a tabletů, jejichž funkce už považujeme za samozřejmost. Ale pak se ozve Óda na radost a na tři sta telefonech se rozvlní animované postavičky. Právě jste se stali součástí obřího představení, které upozorňuje na schopnosti zařízení se systémem Android.

Dirigentem v obchoďáku

Tuto doslova mobilní instalaci připravily japonské reklamní agentury Dentsu a Kaibutsu přímo ve spolupráci s tamní pobočkou Googlu, kterému systém Android patří. Telefonní chorál kreativci umístili na podestu schodiště v obchodním domě na tokijské nákupní třídě Omotesandó. Displeje všech zařízení zobrazovaly figurky vygenerované pomocí aplikace Androidify, ve které si mohou uživatelé vytvořit svého kresleného dvojníka.

Nejodvážnější kolemjdoucí se mohli zapojit do reklamní akce jako dirigenti. Telefony byly totiž seskupeny podle výšky a hloubky “hlasu”. V samotném regálu pak byl zabudován pohybový senzor, který aktivoval tu část “sboru”, jež odpovídala pohybům zákazníka. “Dirigenti” z lidu si pak za svůj výkon odnášeli jako dárek tričko s logem zeleného robota. Celá akce podporovala slogan operačního systému Android od Googlu, který by se dal volně přeložit jako “Spolu, ale různorodí”. Svérázná interaktivní výstava trvala čtyři dny.

Chytře vymyšlená propagace navíc Googlu zajistila velké mediální pokrytí nejenom v japonských, ale i světových médiích, která přejímala také ukázkové video z přípravy telefonů pro expozici. Nápad dosáhl na bronzovou příčku v kategorii “Branded Entertainment” na cenách Spikes Asia. Tržní podíl telefonů s Androidem se zvýšil o deset procent.

Sbor mobilních telefonů předvedl na přání kromě Ódy na radost i lidové japonské, americké a francouzské písně.

×

Zákony na pendrek a nepohodlná média

Starší článek

Třetina on-line populace řeší bydlení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více