Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jan Kubinec: Českým eventům často chybí komunikační cíl

Redakce MAM2. 5. 20169. 7. 2019

Jaké jsou současné trendy v pořádání firemních eventů?

Napříč všemi kategoriemi akcí se objevuje snaha umocnit zážitek účastníků. Stále častěji využíváme sociální sítě, mobilní aplikace a virtuální realitu. Kvůli vysokým nárokům na vizuální stránku tak potřebujeme kvalitnější zobrazovače a technologie pro zajištění interaktivity a zapojení účastníků. Častěji se objevuje pojem gamifikace, tedy uplatňování herních principů v konferencích.

V čem vidíte nedostatky na trhu eventů v České republice?

Dnes je v každém výběrovém řízení rozhodujícím faktorem cena, kvalita bývá často bohužel až na druhém místě. My se díváme na akce jako na jedinečný komunikační nástroj. Na trhu však vidíme, že akcím často chybí jasný komunikační cíl, což vede k podobným a někdy i zcela zbytečným realizacím. Dalším důležitým aspektem, nad kterým se dnes málokdo zamýšlí, je bezpečnost eventů.

Letos jste se stali partnerem soutěže Česká Miss. Co zde bylo po technologické stránce jedinečné?

Určitě 180 m2 naší nové LED videostěny, která je vhodná zejména pro televizní přenosy. Do Obecního domu jsme na finálový večer “nastěhovali” 35 tun materiálu, techniky a technologií. To nám zabralo tři dny stavby a dva dny následného ladění. Sbaleno a naloženo jsme pak museli mít za necelých 18 hodin po skončení přenosu, tedy rychlostí dvě tuny za hodinu.

Budete dodávat technologie do olympijského parku na Lipně. Můžeme se zde těšit na něco speciálního?

Zatím nic konkrétního říct nemohu. Ale už teď mohu slíbit, že i letos se mají návštěvníci na co těšit. Stejně jako před dvěma lety na Letnou chceme i letos přenést pomocí našich technologií sportovní atmosféru olympijských her do České republiky.

Jan Kubinec
obchodní ředitel pronájmů AV Media

Od roku 2010 má na starosti rozvoj pronájmové divize společnosti AV Media, jedné z největších společností poskytujících služby v oblasti audiovizuálních řešení pro eventy.

×

Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu

Starší článek

Za měsíc si dáme pět panáků “tvrdého”

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Příležitost se ukázat. Značky na Den Země spouštějí udržitelné projekty

Kufry z kelímků od jogurtů, apely na výrobce i spotřebitele nebo dlouholeté plány na pomoc životnímu prostředí. Přinášíme výběr z kampaní českých i…
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více