Jan Kubinec: Českým eventům často chybí komunikační cíl

2. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Jaké jsou současné trendy v pořádání firemních eventů?

Napříč všemi kategoriemi akcí se objevuje snaha umocnit zážitek účastníků. Stále častěji využíváme sociální sítě, mobilní aplikace a virtuální realitu. Kvůli vysokým nárokům na vizuální stránku tak potřebujeme kvalitnější zobrazovače a technologie pro zajištění interaktivity a zapojení účastníků. Častěji se objevuje pojem gamifikace, tedy uplatňování herních principů v konferencích.

V čem vidíte nedostatky na trhu eventů v České republice?

Dnes je v každém výběrovém řízení rozhodujícím faktorem cena, kvalita bývá často bohužel až na druhém místě. My se díváme na akce jako na jedinečný komunikační nástroj. Na trhu však vidíme, že akcím často chybí jasný komunikační cíl, což vede k podobným a někdy i zcela zbytečným realizacím. Dalším důležitým aspektem, nad kterým se dnes málokdo zamýšlí, je bezpečnost eventů.

Letos jste se stali partnerem soutěže Česká Miss. Co zde bylo po technologické stránce jedinečné?

Určitě 180 m2 naší nové LED videostěny, která je vhodná zejména pro televizní přenosy. Do Obecního domu jsme na finálový večer „nastěhovali“ 35 tun materiálu, techniky a technologií. To nám zabralo tři dny stavby a dva dny následného ladění. Sbaleno a naloženo jsme pak museli mít za necelých 18 hodin po skončení přenosu, tedy rychlostí dvě tuny za hodinu.

Budete dodávat technologie do olympijského parku na Lipně. Můžeme se zde těšit na něco speciálního?

Zatím nic konkrétního říct nemohu. Ale už teď mohu slíbit, že i letos se mají návštěvníci na co těšit. Stejně jako před dvěma lety na Letnou chceme i letos přenést pomocí našich technologií sportovní atmosféru olympijských her do České republiky.

Jan Kubinec
obchodní ředitel pronájmů AV Media

Od roku 2010 má na starosti rozvoj pronájmové divize společnosti AV Media, jedné z největších společností poskytujících služby v oblasti audiovizuálních řešení pro eventy.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení