Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hokejové MS se bez Jágra letos obejde, reklama ne

Redakce MAM9. 5. 20169. 7. 2019

Hokejoví fanoušci musí účast Jaromíra Jágra na letošním mistrovství světa oželet. Jeho sponzor, firma Huawei, jim jeho absenci kompenzuje. Umístila totiž vizuál s hokejistou do pražského metra. Tím dala jasně najevo, že s hvězdou Floridy jako svým ambasadorem jasně počítá i nadále. Jágrova epizodní “nevěra” s produktem od Applu je zapomenuta. Není se čemu divit. Podle výzkumu Celebrity monitor pražské VŠE je Jágr pro 83 procent respondentů vhodný jako reprezentant nějaké značky.

Pohled Jaromíra je elektrizující a pronikavý a v rámci zvoleného média okouzlí na eskalátoru nejednu fanynku. Nový Huawei má také dvě čočky, tak proč nepoužít i dva Jardy? A klidně i černobíle! Kreativa zachycuje podstatu vkusu Jardovi blízkého.

Pavol Lukáč key account manažer nových médií, Seznam.cz

Před týdnem jsem s obdivem zhlédl making-off video na novou reklamu Klenotů a ocenil, že je Jaromír nejen skvělý hokejista. Několik dní nato vyšla tato outdoorová kampaň, kterou jel snad Jágr fotit rovnou z natáčení pro Klenoty. Nebo ledaže by začalo Huawei prodávat i v síti Klenotů?

Bob Tetiva, client service director, Brainz

×

Lajky, sdílení a hashtagy jako zdroj potravin

Starší článek

Ovladače drží muži

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více