Event Arena slaví úspěchy. Ručí za kvalitu poctivě odvedené práce na každém eventu

2. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Event Arena získala, jako jediná eventová agentura na českém trhu, prestižní ocenění Superbrands 2016 v kategorii „Czech Business“. Uděluje ho každoročně organizace Superbrands Business Brand Council. Event Arena tak potvrdila svou stabilní pozici na eventovém trhu, kde patří mezi špičky v oboru, a to již 15 let. Titul je znakem uznání a vynikajícího postavení značky. Pečeť získají značky s výbornou pověstí, s jejichž hodnotami se zákazníci ztotožňují a mají k nim osobní vztah. V Česku se pečeť uděluje tři roky. „Získání titulu Superbrands je především pozitivní zpráva směrem ke stávajícím i potenciálním klientům. Lidé v Event Areně svému byznysu rozumí a dělají svou práci dobře,“ říká Norbert Pýcha, jednatel a spolumajitel firmy.

Kreativita, stabilita, lidé = úspěch

Titul Superbrands však není jediným úspěchem Event Areny. Po letech fungování agentury na českém trhu rekapituluje Norbert Pýcha i další atributy úspěchu této firmy: „Našim zákazníkům nabízíme záruku kvality, perfektně a poctivě odvedené práce na každém eventu, a to od fáze vymyšlení konceptu přes přípravu až po samotnou realizaci a vyhodnocení. Klienti jsou stále náročnější a nechtějí nudné konference či vánoční večírky. Požadují od nás, aby právě ten jejich event byl jedinečný, odlišoval se od ostatních, aby se na něj dlouho vzpomínalo. Kreativita je alfou a omegou práce v tomto oboru a klienti ji od nás přímo vyžadují. Jsme přesvědčeni, že naši zákazníci nás oslovují právě proto, že vědí, že vždy přijdeme s řešením, které je originální a má nápad. Tato kombinace pak dokáže celý event pozvednout a dodat mu větší šmrnc. Dalším důležitým prvkem je určitá stabilita firmy na trhu. Jsme hrdí na to, že máme stabilní portfolio klientů, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují, případně se k nám po čase zase vrací. Zároveň jsme potěšeni, když se nám podaří například v rámci výběrového řízení přesvědčit klienta, který roky spolupracoval s konkurenční agenturou, aby zakázku svěřil nám. Když je tento klient spokojený a po zrealizované akci nám děkuje, chválí nás a s příští zakázkou nás opět osloví, je to pro nás ta nejlepší odměna.

Ovšem nejen klienti jsou klíčem k úspěchu agentury. Věřím, že Event Arena je oblíbená i pro příjemnou a přátelskou atmosféru uvnitř firmy, která se projevuje i navenek při samotné práci pro klienty. Profesionální a zároveň lidský přístup je kombinace, která velmi dobře funguje při jakékoliv spolupráci. Je mi jasné, že to může znít jako otřepané klišé, ale lidi v Event Areně práce baví, dělají ji s radostí a na výsledku je to vidět. Tento fakt podtrhuje také to, že agenturní tým je roky stabilní a nedochází k časté fluktuaci, jako tomu bývá v jiných firmách tohoto typu.“

Ocenění převzali od ředitele Czech Superbrands Romana Sovjáka jednatel Event Areny Norbert Pýcha (vpravo) a ředitelka produkce Kateřina Horynová.
Foto: Superbrands

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.