Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Event Arena slaví úspěchy. Ručí za kvalitu poctivě odvedené práce na každém eventu

Redakce MAM2. 5. 20169. 7. 2019

Společnost Event Arena získala, jako jediná eventová agentura na českém trhu, prestižní ocenění Superbrands 2016 v kategorii “Czech Business”. Uděluje ho každoročně organizace Superbrands Business Brand Council. Event Arena tak potvrdila svou stabilní pozici na eventovém trhu, kde patří mezi špičky v oboru, a to již 15 let. Titul je znakem uznání a vynikajícího postavení značky. Pečeť získají značky s výbornou pověstí, s jejichž hodnotami se zákazníci ztotožňují a mají k nim osobní vztah. V Česku se pečeť uděluje tři roky. “Získání titulu Superbrands je především pozitivní zpráva směrem ke stávajícím i potenciálním klientům. Lidé v Event Areně svému byznysu rozumí a dělají svou práci dobře,” říká Norbert Pýcha, jednatel a spolumajitel firmy.

Kreativita, stabilita, lidé = úspěch

Titul Superbrands však není jediným úspěchem Event Areny. Po letech fungování agentury na českém trhu rekapituluje Norbert Pýcha i další atributy úspěchu této firmy: “Našim zákazníkům nabízíme záruku kvality, perfektně a poctivě odvedené práce na každém eventu, a to od fáze vymyšlení konceptu přes přípravu až po samotnou realizaci a vyhodnocení. Klienti jsou stále náročnější a nechtějí nudné konference či vánoční večírky. Požadují od nás, aby právě ten jejich event byl jedinečný, odlišoval se od ostatních, aby se na něj dlouho vzpomínalo. Kreativita je alfou a omegou práce v tomto oboru a klienti ji od nás přímo vyžadují. Jsme přesvědčeni, že naši zákazníci nás oslovují právě proto, že vědí, že vždy přijdeme s řešením, které je originální a má nápad. Tato kombinace pak dokáže celý event pozvednout a dodat mu větší šmrnc. Dalším důležitým prvkem je určitá stabilita firmy na trhu. Jsme hrdí na to, že máme stabilní portfolio klientů, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují, případně se k nám po čase zase vrací. Zároveň jsme potěšeni, když se nám podaří například v rámci výběrového řízení přesvědčit klienta, který roky spolupracoval s konkurenční agenturou, aby zakázku svěřil nám. Když je tento klient spokojený a po zrealizované akci nám děkuje, chválí nás a s příští zakázkou nás opět osloví, je to pro nás ta nejlepší odměna.

Ovšem nejen klienti jsou klíčem k úspěchu agentury. Věřím, že Event Arena je oblíbená i pro příjemnou a přátelskou atmosféru uvnitř firmy, která se projevuje i navenek při samotné práci pro klienty. Profesionální a zároveň lidský přístup je kombinace, která velmi dobře funguje při jakékoliv spolupráci. Je mi jasné, že to může znít jako otřepané klišé, ale lidi v Event Areně práce baví, dělají ji s radostí a na výsledku je to vidět. Tento fakt podtrhuje také to, že agenturní tým je roky stabilní a nedochází k časté fluktuaci, jako tomu bývá v jiných firmách tohoto typu.”

Ocenění převzali od ředitele Czech Superbrands Romana Sovjáka jednatel Event Areny Norbert Pýcha (vpravo) a ředitelka produkce Kateřina Horynová.
Foto: Superbrands

×

Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu

Starší článek

Za měsíc si dáme pět panáků “tvrdého”

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy

„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Billa chce lidem radit, jak mají jíst. Využije nutriční terapeutkou Havlínovou

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více