Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Chytrá Horákyně: Věra 1414 a její silný lidský příběh

Redakce MAM9. 5. 20169. 7. 2019

Kauza 1414 zahýbala českým Facebookem. Toto číslo totiž měla herečka Věra v castingu na točení porna. Což by nebylo nic tak zvláštního, kdyby zároveň nehrála i upravenou lékárnici v reklamě lékáren Dr. Max. Novinář Michael Skřivan, který na to přišel, v tom Věru pěkně vymáchal. A lékárna Dr. Max zatím na svých FB stránkách všechny komentáře na téma 1414 “statečně” maže.

Udělal Skřivan dobře? Z pohledy Věry určitě ne. Pěkně jí tím zkazil kšeft a možná i život. Ale zase třeba zachránil nějakou jinou holku, která si o tom přečte a dojde jí, že nechat se točit na porno castingu nahá je zatraceně blbý nápad, který se jednou může pěkně vymstít.

A lékárny Dr. Max? Značka by přece nejlíp udělala, kdyby se za Věru postavila a nevyhodila ji. Tak silný lidský příběh! Tolik slziček dojetí! A tolik solidárních dojatých zákaznic v lékárnách Dr. Max!

×

Lajky, sdílení a hashtagy jako zdroj potravin

Starší článek

Ovladače drží muži

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více