Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

9. Pepsi vymyslela 600 vlastních smajlíků

Redakce MAM9. 5. 20169. 7. 2019

Plechovky a lahve limonády Pepsi včetně variant Max a Light od minulého týdne začalo zdobit 600 různých smajlíků, které si firma nechala patentovat v rámci aktuální globální kampaně Řekni to s Pepsi. Motivy smajlíků se objeví i na různých reklamních předmětech a místech. Návrhář Jeremy Scott pro Pepsi navrhl i zvláštní řadu barevných slunečních brýlí PepsiMoji, vizuály nafotil mimo jiné zavedený módní fotograf Ben Watts. Kampaň začala v Austrálii, Kanadě, Indii, Mexiku, Rusku a Thajsku, do dalších zemí včetně domovských Spojených států se rozšíří v průběhu letošního roku. Všechny smajlíky vytvořené v rámci kampaně jsou ke stažení i přes aplikaci PepsiMoji Keyboard pro iOS a Android.

Barevné brýle vymyslel pro Pepsi Jeremy Scott, vizuály nafotil Ben Watts.

×

Lajky, sdílení a hashtagy jako zdroj potravin

Starší článek

Ovladače drží muži

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa/Gusto

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více