Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

9. InBev tlačí na SABMiller. Prazdroj bude na prodej

Redakce MAM2. 5. 20169. 7. 2019

Největší světový výrobce piva Anheuser-Busch InBev navrhl prodat veškerá aktiva pivovaru SABMiller ve střední a východní Evropě. Důvodem je chystaná fúze obou pivovarnických gigantů. Skupina musí snížit svou tržní sílu, aby získala souhlas Evropské komise. Na prodej by tak měl být Plzeňský Prazdroj se všemi svými značkami. SabMiller v regionu vlastní ještě Pivovary Topvar na Slovensku, Dreher Breweries v Maďarsku, Kompania Piwowarska v Polsku a Ursus Breweries v Rumunsku. Jedinou českou značkou, která by měla zůstat ve vznikajícím pivním kolosu, jenž bude vařit téměř třetinu světové produkce piva, je českobudějovický pivovar Samson. Ten vlastní skupina InBev, která se svých aktiv zbavovat nechce.

Trucky s Plzeňským Prazdrojem budou jezdit dál. Otázkou je pro koho. Evropská komise má o schválení fúze rozhodnout už 24. května, a na prodej společnosti se proto spěchá.

×

Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu

Starší článek

Za měsíc si dáme pět panáků “tvrdého”

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Příležitost se ukázat. Značky na Den Země spouštějí udržitelné projekty

Kufry z kelímků od jogurtů, apely na výrobce i spotřebitele nebo dlouholeté plány na pomoc životnímu prostředí. Přinášíme výběr z kampaní českých i…
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více