8. Obchod ČRo vede Hekšová, Haramul končí

2. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Generální ředitel veřejnoprávního Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn. Od května sloučí odbor rozhlasových poplatků s obchodním oddělením. V čele nově vytvořeného útvaru bude Eduarda Hekšová, která ponese celkovou odpovědnost za výnosy ČRo. Dosavadní šéfka rozhlasových poplatků Dana Francová k 30. dubnu z rozhlasu odchází. Mění se také vedení marketingu. Jak informoval server Médiář, končí dosavadní ředitel marketingového odboru Jiří Haramul. Žádného přímého nástupce mít nebude, od května bude místo toho marketing přímo řídit šéf komunikace a vnějších vztahů Jiří Hošna. Téměř po 15 letech přestane být na konci června Lukáš Hurník šéfredaktorem kulturní stanice Vltava a přejde na jinou pozici v rádiu jako hudební šéfproducent. Na jeho místo bude vypsán konkurz. Od června se pak šéfredaktorem zpravodajského webu rozhlasu stane bývalý vedoucí webu Lidových novin Radek Kedroň.

Nový generální ředitel Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.