8. Obchod ČRo vede Hekšová, Haramul končí
Generální ředitel veřejnoprávního Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn. Od května sloučí odbor rozhlasových poplatků s obchodním oddělením. V čele nově vytvořeného útvaru bude Eduarda Hekšová, která ponese celkovou odpovědnost za výnosy ČRo. Dosavadní šéfka rozhlasových poplatků Dana Francová k 30. dubnu z rozhlasu odchází. Mění se také vedení marketingu. Jak informoval server Médiář, končí dosavadní ředitel marketingového odboru Jiří Haramul. Žádného přímého nástupce mít nebude, od května bude místo toho marketing přímo řídit šéf komunikace a vnějších vztahů Jiří Hošna. Téměř po 15 letech přestane být na konci června Lukáš Hurník šéfredaktorem kulturní stanice Vltava a přejde na jinou pozici v rádiu jako hudební šéfproducent. Na jeho místo bude vypsán konkurz. Od června se pak šéfredaktorem zpravodajského webu rozhlasu stane bývalý vedoucí webu Lidových novin Radek Kedroň.
Nový generální ředitel Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn.
Podobné zprávy
Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
