Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

8. Obchod ČRo vede Hekšová, Haramul končí

Redakce MAM2. 5. 20169. 7. 2019

Generální ředitel veřejnoprávního Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn. Od května sloučí odbor rozhlasových poplatků s obchodním oddělením. V čele nově vytvořeného útvaru bude Eduarda Hekšová, která ponese celkovou odpovědnost za výnosy ČRo. Dosavadní šéfka rozhlasových poplatků Dana Francová k 30. dubnu z rozhlasu odchází. Mění se také vedení marketingu. Jak informoval server Médiář, končí dosavadní ředitel marketingového odboru Jiří Haramul. Žádného přímého nástupce mít nebude, od května bude místo toho marketing přímo řídit šéf komunikace a vnějších vztahů Jiří Hošna. Téměř po 15 letech přestane být na konci června Lukáš Hurník šéfredaktorem kulturní stanice Vltava a přejde na jinou pozici v rádiu jako hudební šéfproducent. Na jeho místo bude vypsán konkurz. Od června se pak šéfredaktorem zpravodajského webu rozhlasu stane bývalý vedoucí webu Lidových novin Radek Kedroň.

Nový generální ředitel Českého rozhlasu oznámil další várku personálních změn.

×

Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu

Starší článek

Za měsíc si dáme pět panáků “tvrdého”

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více