7. Kika mění komunikaci pro střední Evropu

30. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Původem rakouský nábytkářský řetězec Kika přijal novou komunikační strategii pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Reprezentuje ji série reklamních spotů z dílny agentury Young & Rubicam Budapešť, která zvítězila v regionálním tendru. Agentura vytvořila kreativní koncept snadno aplikovatelný pro zmíněné trhy. Série televizních spotů, která se odvíjí od sloganu Domov vašeho života, sleduje různé lidské příběhy a ukazuje, jak životní situace dovedou ovlivnit vzhled domova. Příběhy vypráví sami hrdinové, ale zobrazují se pouze proměny nábytku a bytových doplňků v průběhu času. Před očima diváků se tak odehrává kompletní přeměna jednotlivých domácností.

Všechny reklamní spoty natočil v Maďarsku talentovaný režisér Viktor Horváth. Vedle nich připravila agentura Young & Rubicam také designové předlohy k dalším komunikačním ATL kanálům a in-store komunikaci. „Kika nábytek bude využívat a rozvíjet nový kreativní koncept v dalším období, zefektivní stávající komunikační kanály a využije tak nové cesty k oslovení stávajících i potenciálních zákazníků,“ dodává marketingová ředitelka Kiky pro Českou republiku Miroslava Nezvalová.

Kromě TV spotů připravili v Y&R Budapešť i dvě verze sponzorských vzkazů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení