6. Neo@Ogilvy bude propagovat Prahu

30. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Neo@Ogilvy Czech zvítězila v tendru agentury Prague City Tourism. Rok a půl se tak bude starat o propagaci Prahy v zahraničí prostřednictvím významných kulturních akcí jako Pražské jaro, Designblok, Febiofest, Pražský mezinárodní maraton, Letní Letná, Signal nebo United Islands of Prague. Neo@Ogilvy Czech bude mít na starosti programatický nákup a nákup médií na relevantních serverech, správu a optimalizaci ve vyhledávačích a propagaci na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter či Instagram. Předpokládaná hodnota zakázky byla osm milionů korun, Neo@Ogilvy nabídla nejnižší cenu ve výši 5,5 milionu korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.