5. Soud osvobodil aktéry rozhlasové kauzy

2. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bývalý ředitel televize Óčko Jiří Balvín, někdejší ekonomický náměstek Českého rozhlasu Michal Koliandr a podnikatel Jan Hnilica byli zproštěni obvinění v kauze údajného úplatku pro bývalého generálního ředitele veřejnoprávního rádia Petera Duhana. Duhan tvrdil, že mu Koliandr dal obálku se 125 tisíci korunami, které měly být „zálohou“ za prodej nepotřebného rozhlasového zámečku v Přerově nad Labem do Hnilicových rukou. Rozhlas zámek nakonec neprodal. Koliandr se hájil, že nešlo o úplatek, ale o „vratku části odměn“, kterou prý Duhan po svých manažerech požadoval. Soudkyně prý „celý den poslouchala příběhy jako z laciného rodokapsu“ a nakonec konstatovala, že chybí důkazy, že se trestný čin skutečně odehrál.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.