Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

5. O2 investovalo do start-upu Dateio

Redakce MAM30. 5. 20169. 7. 2019

Startupový akcelerátor Bolt, přímo napojený na společnost O2, koupil pětinu pražského start-upu Dateio. Ten umožňuje svým zákazníkům oslovit klienty bank s cílenými marketingovými nabídkami. Obchodníkům toto řešení může přinést vyšší tržby, přesné cílení jejich nabídek a také měření úspěšnosti marketingových kampaní. Pro banky představuje ojedinělý věrnostní program. Dateio k tvorbě nabídek využívá data z platebních karet a úspěšné je i na americkém trhu. Partnerství s mobilním operátorem přináší další možnosti v oblasti propojení dat a ještě přesnějšího cílení personifikovaných obchodních nabídek. Pomoci má i při spolupráci s dalšími českými bankovními domy.

×

Zákony na pendrek a nepohodlná média

Starší článek

Třetina on-line populace řeší bydlení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více