3. Outbreak zvítězil v tendru pražského letiště

2. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Outbreak zvítězila ve čtyřkolovém výběrovém řízení na reklamní agenturu Letiště Václava Havla Praha, dceřiné společnosti Českého Aeroholdingu. Tendru se účastnilo celkem deset subjektů. Outbreak ve své práci naváže na existující komunikační linku Měníme letiště pro vás. Rámcový kontrakt byl uzavřen na dva roky a pokrývá strategické i realizační práce na B2C i B2B komunikačních aktivitách. „Naším úkolem bude zlepšit vnímání Letiště Praha v celé řadě atributů. Například image předraženosti má velkou setrvačnost – cestující netuší, že dnes už tam lze parkovat a jíst za zcela rozumné ceny,“ říká strategický plánovač Outbreaku Ivo Laurin.

Letiště Praha do výběrového řízení na reklamní agenturu pozvalo rovných deset subjektů. Odborná veřejnost přitom před příliš velkými tendry už delší dobu varuje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.