Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2. Motejlek opouští projekt se svým jménem

Redakce MAM2. 5. 20169. 7. 2019

Miroslav Motejlek a Petr Skočdopole nečekaně opustili ke konci dubna projekt motejlek.com. “Společně připravíme nový projekt,” oznámila dvojice v prohlášení na svém ekonomickém webu. Motejlek v projektu končí po sedmi a půl letech. Novým jednatelem firmy Motejlek.com byl zvolen Branislav Gordan, výkonný ředitel společnosti Safetica Technologies. Server Motejlek.com fungoval od října 2008, zakládal si na exkluzivních a personálních informacích přímo od zdrojů, nepřebíral zprávy od zpravodajských agentur. Miroslav Motejlek začínal v Lidových novinách, osm let pracoval jako vedoucí ekonomické rubriky časopisu Týden. Petr Skočdopole působil v minulosti jako šéfredaktor Instinktu, moderátor ČT24 a dnes již neexistující televize Z1.

×

Zůstaňte mladí, vzkazují caparti v reklamě Evianu

Starší článek

Za měsíc si dáme pět panáků “tvrdého”

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Škoda Auto

Nová kampaň Škody: servisního technika napojili na detektor lži

Škoda Auto zahajuje novou marketingovou kampaň. České zastoupení mladoboleslavské automobilky využívá vůbec poprvé k propagaci poprodejních služeb…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Amazon vstupuje do Polska. Do svého „tržiště“ nabírá e-shopy

Od středy mohou podnikatelé, kteří plánují prodávat prostřednictvím Amazonu v Polsku, zaregistrovat své účty. Společnost připravuje spuštění domény…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

E -shopy podceňují kvalitní vyhledávání. Až třetina pokusů končí bez výsledku

Funkci vyhledávání konkrétního výrobku v e-­shopech využívá sice jen necelá šestina zákazníků, ovšem v mnoha případech gene­rují právě tito…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Za rovnost mužů a žen! Mars zahajuje kampaň #HereToBeHeard

Společnost Mars, Incorporated spustila celosvětovou kampaň #HereToBeHeard, jejíž cílem je podpořit všechny ženy bez ohledu na jejich rasu, věk,…
27. 1. 202127. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více