Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2. ČT24, Déčko i ČT art budou vysílat v HD

Redakce MAM30. 5. 20169. 7. 2019

Česká televize od listopadu nabídne ve vysokém rozlišení zpravodajskou ČT24, dětské Déčko a kulturní stanici ČT art. Na konferenci Digimedia to oznámil generální ředitel Petr Dvořák. ČT zatím nemá k dispozici kapacitu v pozemních vysílacích sítích, tedy pro příjem přes klasickou anténu. Dočasně půjde jen o satelitní a kabelové šíření signálu v HD. Aby mohla všechny HD programy nabídnout i terestricky, musí se v Česku nejdříve přejít na druhou fázi digitalizace. “V rámci DVB-T2 s těmito stanicemi ČT počítá,” řekl Dvořák. Původně mělo vysílání v HD začít od počátku června. Podle Dvořáka ale řada diváků není na přechod na HD vysílání ještě připravena, navíc televizi vytíží fotbalové Euro a olympiáda v Brazílii. “Nastartujeme komunikační kampaň, která diváky na tuto novinku upozorní,” doplnil Dvořák. Česká televize je dle slov svého generálního ředitele připravena pomoci při přechodu na technologii DVB-T2. “Pomohli jsme výrazně i u přechodu na digitální vysílání první generace, budeme se angažovat i v případě té druhé vlny,” vysvětlil Dvořák. Vysílání v DVB-T2 by mohlo začít ještě v letošním roce, ČTÚ přidělí do června kmitočty pro tzv. přechodové sítě.

Kanály nově šířené v HD kvalitě budou od listopadu vysílat na kabelu a satelitu. Jejich šíření terestrickým vysíláním je podmíněno přechodem na DVB-T2.

×

Zákony na pendrek a nepohodlná média

Starší článek

Třetina on-line populace řeší bydlení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více