10. VLP si chválí distribuci Deníku v pytlích
Vydavatelství Vltava-Labe-Press je spokojeno s novým distribučním modelem Pražského deníku. Vydavatelský dům ho začal distribuovat kromě běžné prodejní sítě také prostřednictvím tisícovky speciálních plastových pytlů. Ty jsou instalovány v Praze a nejbližším okolí na sloupech tramvajového vedení, na telefonních budkách, na lavičkách či na nádražích. “Počet kusů novin, které zůstávají v distribučních pytlích, nepřesahuje 25 procent v průměru, přestože zatím nejsou všechny ještě optimálně rozmístěny a pozice se budou postupně měnit a usazovat,” uvedl generální ředitel VLP Michal Klíma. Mediální dům registruje i zvýšený zájem o inzerci v “novém” Deníku. “Hned první den jsme museli navýšit počet stran, abychom čtenářům nepředkládali jen inzerci,” dodal Klíma.
Podobné zprávy

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem
V marketingu se více soustředíme na značku
