1. Novinářské ceny si odnesla ČT i DVTV

9. 5. 2016 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Nová ocenění za regionální žurnalistiku a tzv. solution journalism přinesl šestý ročník Novinářské ceny. Téměř padesátičlenná porota tak rozhodovala o dvanácti kategoriích. V nich už tradičně uspěli redaktoři zavedených redakcí, ale ocenění se dočkaly i nedávno založené projekty. Cenu za nejlepší psanou reportáž si odnesla Kateřina Šantúrová z ani ne rok existujícího Newsweeku, cenu za nejlepší psaný analyticko-investigativní příspěvek Robert Břešťan za text pro magazín Reportér. Cenu za nejlepší rozhovor i Československou cenu veřejnosti získal Martin Veselovský z DVTV. Další dvě ocenění získali jeho kolegové z vydavatelství Economia Petr Honzejk (Hospodářské noviny) a Tomáš Lindner (Respekt). Honzejk za nejlepší komentář, Lindner jako první oceněný v kategorii solution journalism. Dva diplomy si odneslo i vydavatelství Mafra: porota ocenila rozhovor Magdaleny Sodomkové s dánským režisérem Sorenem Jespersenem pro Lidové noviny a regionální práci Jany Ustohalové z brněnské redakce MF Dnes. Z ČT převzal cenu Lukáš Landa za nejlepší reportáž a Dalibor Bártek za nejlepší analyticko-investigativní příspěvek. Cena za inovativní on-line žurnalistiku putovala do Českého rozhlasu pro Jana Bočka a Marcela Šulka. Nejlepší kreslené vtipy podle poroty loni kreslil Vojtěch „Vhrsti“ Jurík. Koncem května organizátor soutěže, Nadace Open Society Fund, opět vydá volně dostupný e-book z vítězných a nominovaných prací.

Vítězové letošních dvanácti kategorií Novinářské ceny.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.