Žena.cz mění svůj vzhled i obsah. Chce se víc přiblížit lifestylu a mladším čtenářkám

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Chceme se vzdálit od zpravodajských webů a přiblížit se více k lifestylu,“ popisuje záměr šéfredaktorka portálu Zdenka Tomis. V praxi se nejvíce projeví decentnějším černo-bílým designem, menším množstvím prvků na stránce, méně „bulvárními“ titulky či většími fotografiemi. Na fotografie byl přitom při redesignu kladený velký důraz. Portál rozšířil množství fotobank, se kterými spolupracuje, a jedním z účelů „vyčištění“ stránky je právě vytvořit větší prostor pro vyniknutí obrazových materiálů. Podle vedoucího digitálních magazínů Economie Ondřeje Tolara bylo hlavní myšlenkou podobat se co nejvíce módním blogům postaveným právě na fotografiích.

Nezávisle od Centra

Tolar doufá, že větší příklon k formátu, který už znají, pomůže oslovit více mladých čtenářek. Ostatně účelem změny má být posílení čtenářské základny a zejména její věrnosti. „Chceme dát ženám důvod, aby se k nám vracely. Do této chvíle jsme byli závislí na odkazech na homepage Centrum.cz. Chceme, aby se to změnilo,“ vysvětluje Tomis.

Podle měření Netmonitoru navštívilo portál Žena.cz v únoru 551 tisíc uživatelek z PC. Z mobilních telefonů to bylo 141 tisíc uživatelek, z tabletů 96 tisíc. V kategorii webových magazínů pro ženy ho tato čísla řadí na páté místo. Nejnavštěvovanější je v této kategorii rubrika Žena portálu Novinky.cz. V únoru přilákala 1,8 mil. uživatelek z PC.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.