Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Žena.cz mění svůj vzhled i obsah. Chce se víc přiblížit lifestylu a mladším čtenářkám

Redakce MAM4. 4. 20169. 7. 2019

“Chceme se vzdálit od zpravodajských webů a přiblížit se více k lifestylu,” popisuje záměr šéfredaktorka portálu Zdenka Tomis. V praxi se nejvíce projeví decentnějším černo-bílým designem, menším množstvím prvků na stránce, méně “bulvárními” titulky či většími fotografiemi. Na fotografie byl přitom při redesignu kladený velký důraz. Portál rozšířil množství fotobank, se kterými spolupracuje, a jedním z účelů “vyčištění” stránky je právě vytvořit větší prostor pro vyniknutí obrazových materiálů. Podle vedoucího digitálních magazínů Economie Ondřeje Tolara bylo hlavní myšlenkou podobat se co nejvíce módním blogům postaveným právě na fotografiích.

Nezávisle od Centra

Tolar doufá, že větší příklon k formátu, který už znají, pomůže oslovit více mladých čtenářek. Ostatně účelem změny má být posílení čtenářské základny a zejména její věrnosti. “Chceme dát ženám důvod, aby se k nám vracely. Do této chvíle jsme byli závislí na odkazech na homepage Centrum.cz. Chceme, aby se to změnilo,” vysvětluje Tomis.

Podle měření Netmonitoru navštívilo portál Žena.cz v únoru 551 tisíc uživatelek z PC. Z mobilních telefonů to bylo 141 tisíc uživatelek, z tabletů 96 tisíc. V kategorii webových magazínů pro ženy ho tato čísla řadí na páté místo. Nejnavštěvovanější je v této kategorii rubrika Žena portálu Novinky.cz. V únoru přilákala 1,8 mil. uživatelek z PC.

 

×

1. Erekci podporujte až v noci, rozhodli poslanci

Starší článek

Hitem zahrádkářů jsou jahody a rajčata

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více