Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

To nejlepší z kanadského GlobalShopu 2016

Redakce MAM11. 4. 20169. 7. 2019

Tím nejdůležitějším, co se v retailu aktuálně děje, je tlak na vytváření přidané hodnoty, vymanění se z obyčejnosti a schopnost nabídnout něco, co jinde nemají. Značky, které opravdu mají co říct, produkty, které není jednoduché napodobit, retail, který není jenom prostorem plným regálů. Velmi podobně se v hlavní prezentaci vyjadřovala i Karen Katzová z Neiman Marcus Group. “Značky musí být přirozenou součástí našich životů, spoluvytvářet společenský status, a ne jenom prodávat zboží. Každý obchod musí současně hrát relevantní roli v místě, ve kterém se nachází, a to ať prodáváte cokoliv. Jejich počet, velikost a zaměření musí odpovídat potřebám lidí, kteří zde žijí a nakupují. Nemusíme mít v regálech vše. Moderní technologie nám pomáhají poznat zákazníky tak, abychom jim byli schopni nabízet přesně to, co očekávají. Ale nejde pouze o sběr dat. Permanentní vyhodnocování je nejdůležitější částí celého procesu. On-line je alternativní prodejní kanál každého retailera, nikoliv jeho hrozba.” Svou vizi retailu budoucnosti představil Nick Jones z Leo Burnett Chicago. Jejím základem jsou technologie a využití obsahu sociálních médií přímo z profilů uživatelů. V praxi to znamená prodávat okamžitě, když vzniká zájem spotřebitele – přímo z YouTube kanálů, na Facebooku nebo z jiných médií. A hlavně vytěžit maximum informací, které o sobě uživatelé sdílejí, k personalizovanému oslovení konkrétní nabídkou. S těmi následně velmi detailně pracovat. Existuje teorie PHD, která definuje RETAIL jako kombinaci fyzického světa, digitálního světa a světa lidí. Pouze jejich ideální kombinace dokáže zákazníky správně uspokojit. Retailový proces v tomto ohledu nenaplňuje pouze kamenný obchod, ale i digitální prodejní kanál, a to je směr, kterým by se měli retaileři ubírat. Omnichannel, nebo chcete-li propojení veškerých prodejních kanálů, je aktuálně “MUST”. Dokonce existuje i studie, která zkoumá způsob orientace na internetu a nachází velmi podobné aspekty jako na prodejní ploše. Všichni chceme nakupovat rychle a příjemně.

Petr Šimek, managing director, Wellen

×

Protonové centrum čeká na zázrak

Starší článek

Nejoblíbenější sportovec je Jágr

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více