To nejlepší z kanadského GlobalShopu 2016

11. 4. 2016 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tím nejdůležitějším, co se v retailu aktuálně děje, je tlak na vytváření přidané hodnoty, vymanění se z obyčejnosti a schopnost nabídnout něco, co jinde nemají. Značky, které opravdu mají co říct, produkty, které není jednoduché napodobit, retail, který není jenom prostorem plným regálů. Velmi podobně se v hlavní prezentaci vyjadřovala i Karen Katzová z Neiman Marcus Group. „Značky musí být přirozenou součástí našich životů, spoluvytvářet společenský status, a ne jenom prodávat zboží. Každý obchod musí současně hrát relevantní roli v místě, ve kterém se nachází, a to ať prodáváte cokoliv. Jejich počet, velikost a zaměření musí odpovídat potřebám lidí, kteří zde žijí a nakupují. Nemusíme mít v regálech vše. Moderní technologie nám pomáhají poznat zákazníky tak, abychom jim byli schopni nabízet přesně to, co očekávají. Ale nejde pouze o sběr dat. Permanentní vyhodnocování je nejdůležitější částí celého procesu. On-line je alternativní prodejní kanál každého retailera, nikoliv jeho hrozba.“ Svou vizi retailu budoucnosti představil Nick Jones z Leo Burnett Chicago. Jejím základem jsou technologie a využití obsahu sociálních médií přímo z profilů uživatelů. V praxi to znamená prodávat okamžitě, když vzniká zájem spotřebitele – přímo z YouTube kanálů, na Facebooku nebo z jiných médií. A hlavně vytěžit maximum informací, které o sobě uživatelé sdílejí, k personalizovanému oslovení konkrétní nabídkou. S těmi následně velmi detailně pracovat. Existuje teorie PHD, která definuje RETAIL jako kombinaci fyzického světa, digitálního světa a světa lidí. Pouze jejich ideální kombinace dokáže zákazníky správně uspokojit. Retailový proces v tomto ohledu nenaplňuje pouze kamenný obchod, ale i digitální prodejní kanál, a to je směr, kterým by se měli retaileři ubírat. Omnichannel, nebo chcete-li propojení veškerých prodejních kanálů, je aktuálně „MUST“. Dokonce existuje i studie, která zkoumá způsob orientace na internetu a nachází velmi podobné aspekty jako na prodejní ploše. Všichni chceme nakupovat rychle a příjemně.

Petr Šimek, managing director, Wellen

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.