Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Téma: Digitál se bouří. Rozhovor MAM s Ondřejem Šimůnkem z MEC vyvolal debatu o tom, zda jsou mediální agentury konkurencí kreativců.

Redakce MAM11. 4. 20169. 7. 2019

Tomáš Votruba Ten titulek musel vymyslet úplný trotl. Rozhovor plný protichůdných tvrzení a mediálky budou ty, které spasí český digitální marketing? 3x LOL a 5x. V tom WPP – nebo jak se ta banda sorellovských chamtivců jmenuje – se už všichni definitivně pos…

Tomáš Pflanzer exWPP dává pouze smajl:)

Petra Jankovičová Strašná sranda, takový titulek v situaci, kdy klienti hledají všechny možné cesty, jen aby s velkými mediálkami pracovat NEMUSELI. Řešíme dnes a denně.

Jan Javornický Musím přiznat, že doposud asi jediná situace, kdy jsem si při setkání s mediálkou rval vlasy, že mne to nenapadlo dřív, bylo po větě “máme globální smlouvu, takže klopte zrak a šoupejte nohama”, což není úplně příklad geniální myšlenky, již lze závidět. Ale i tak bych řekl, že svět není černobílý. A ano, je vždycky fajn dělat si srandu z mediálek, ale taky je fajn, že už jsou nuceny (možná trhem?) nad sebou dumat a hledat nějaký vývoj, koukat se kolem a tak…

Jan Suda Rozhovor je úplně v pohodě, některý věty jsou očividně součástí delšího pokecu. Chápu, že je tam odstavec, kterej se tě dotknul, ale že by tam byly protichůdné věci, to se mi nezdá, ale jsem otevřenej to probrat. Vy práci mediálek moc nevidíte, my se setkáváme denně s prací kreativek a věř mi, že kolikrát je to velká bída.

Marek Bačo Ještě jsem se k tomu nedostal, takže netuším, co tam Ondra tvrdí a v jakém kontextu to tvrdí (ostatně podobnou story bychom si tady mohli odzpívat i po minulém čísle), ale nechápu tvou logiku, respektive licoměrnost – nejdříve sám vyhejtuješ nějaký článek (či snad titulek?) a zároveň neopomeneš říci, že se ve WPP VŠICHNI pos… – a hned to korunuješ rizikem banu. Čili za mě – zníš jako pokrytec – zníš jako bůh, který vidí všem z WPP do hlavy (respektive do trenek) – zníš jako někdo, kdo jen vyhejtoval konkurenci (a partnery), aniž by ovšem napsal něco podstatného a v čem s Ondrou zásadně nesouhlasíš. Nějak se mi nechce číst pak ani ten článek, natož tuhle diskusi.

×

Protonové centrum čeká na zázrak

Starší článek

Nejoblíbenější sportovec je Jágr

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více